lekker bezig

ff zo

probleem met de mail is overnacht opgelost
ik vond het vervelend , maar we weten allemaal dat er erger dingen zijn

ik had ook al tijden een lange kabel over de vloer
daar de oude en mooi weg gewerkte kapot was
nu bracht broertje lief
gister twee stekkers en heb ik internet daar uit
🙂
gelijk de pc hoek gestoft en gesopt
en anders neer gezet

 
ff oude pctje aan

dan de boel weg daar
kijk dat bedoel ik

en die kan weg

die neemt over

en zo zit ik nu
 
Auteur: fietszwerver

what about me ?

23 thoughts on “lekker bezig”

  1. Ha zal de vorige verhuizing wel gemist hebben, want je zit weer op je oude vertrouwde plekkie 😉
    Bij je oude pctje dacht ik even dat je een nieuwe laptop had grijnzzzz
    Je ziet het alles komt altijd weer goed…met een beetje hulp haha
    Geniet je dag…de zon komt hier alweer tevoorschijn.
    mzl

  2. Alles komt goed is een gezegde of het ook zo is dat is weer wat anders…
    Zag dat je ook niet kon reageren bij tina…dus ik op pad…en ja hoor kan daar gewoon een reactie zetten…iets klopt er bij jou niet…
    Muis misschien versleten zodat je dubbelklikt…en ja dan krijg je dat bericht…
    Anders zou ik het ook niet meer weten haha
    Ik kom verder geen rare dingen tegen 😉
    mzl

  3. haha ik zeg al niks meer…waar herken ik dit toch van 😉
    Uit …geen punt maar echt uit !
    Zo klaar met HH en we kunnen buiten zitten ook nog eens…zonneke schijnt en windje
    Heerlijk tussen 3 muren…ben er weer heen….mzl

  4. Nu ik heb dat gehad…je klikt maar gelijk klikt ie nogmaals en ja dan ziet wp dat als dubbele reactie.
    Was heel irritant…zelf wen je eraan maar dochter zei mam koop eens een nieuwe muis dat ding werkt voor geen meter…smakelijk

  5. anja is op zoek hj
    Het blijft je maar bezig houden hè…als het nu weer werkt dan gewoon weer doorgaan…
    Blijft de vraag waarom je af en toe geen reactie kan zetten…pffttt
    Nu ik gooi het in de wilgen en ga weer verder 🙂
    Fijne avond

  6. Tja daar kan ik je niet bij helpen…blijft wel vreemd.
    dus zal toch bij haar liggen…maar leg dat maar eens uit hoe het op te lossen.
    Wens je s6 grijnzzzz
    mzl

  7. Wat fijn dat je broer heeft mee geholpen met de oplossing om alles weer aan de praat te krijgen. Leuk zitje om achter de pc te zitten en alles weer netjes opgeruimd.Nu kun je gerust gaan wandelen.

    1. mogge Bernadien
      nu broer hielp niet hoor , mocht alles zelf doen 🙂
      ja ik zit daar fijn , en inderdaad ziet er netjes uit al zeg ik het zelf
      kan ik zo de deur dicht doen en weg voor de dag
      geniet de dag

Geef een reactie

