zomer

zo luitjes
ja U weet het ik ga liever wandelen of fietsen
met mooi weer
maar met de huidige temperaturen
is dat zelfs voor jongeren zwaar
doe daar bij m’n longen
ik ben tevreden met ze hoor
maar ik moet ze ook te vriend houden
toch
dus ziet U mij hier bij de 3de hobby
het pctje en dan wel een oudje dat weer werkt
en kan zo mooi op het balkon
als de zon daar weg is
houd vol het wordt ook wel weer anders

ik ben aan het eind van vrijdag middag weer ff op Schiphol
nee niet om te werken hihi
om een pint te drinken met collega’s
omdat er weer 1 met pensioen gaat

  photo P1090472_zpsmbcllpps.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een map gein
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juli
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze


 photo boer zoekt vrouw_zpsz99ob3my.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs

Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “zomer”

  1. Zomaar 2 nieuwe…en mooi die eerste en ja bij die 2e komt van werken op de boerderij niet veel denk ik zo…en die van vroeger waren beter beschermd tegen de hitte haha
    Trusten

  2. ha die Karel,
    de eerste een mooie zomerpps, heel toepasselijk en de tweede een echt leuke haha…. Boer zoekt vrouw mijn favoriete tv programma.
    Hier was het vandaag echt niet te harden, 38 graden in Limburg, pfff.
    Ik de hele dag in de keuken met de waaier aan en Marcel boven aan de pc en in bed.
    Had graag als afkoeling een buitje gehad maar nee, niets gevallen.
    Welterusten voor straks en slaap lekker, Greetje

  3. Ha die Karel , jij zit goed daar op balkonnetje 😀 . Mooie ppsjes , bij laatste zullen de mannen het nog warmer krijgen , hihihi , ondeugd ! Wens jouw vanmiddag alvast veel plezier met je oud collega’s . Fijne vrijdag , liefs Anja

  4. Verkoeling op terras zie ik is een must hé Karel
    &
    ik zou wel één van die boerinnekes leuk vinden als mijn boerinneke het toelaat(hmm)

    ivm geslachtsziekte, vraag dat maar aan dat blondje van gisteren bij de dokter(hmm)
    See you ….

  5. Ha karel
    Wie wil er nu die warmte die ze stralen…pfft veel te warm grijnzzzz
    Nu je leest het het is hier nog gewoon tropisch warm dus zou in het noorden beginnen met de wandeling haha…mzl

  6. Is intussen aangepast maar vind het wel vervelend voor greetje…ons maakt het niet zoveel uit…
    Maar dat anderen even de naam weghalen en met de eer gaan strijken vind ik netjes uitgedrukt…balen 🙂
    Dus jij mak an…en de zijweg nog niet gevonden 😉
    mzl

Geef een reactie

