en ? zijn mijn kiekjes minder mooi :)

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
het blijft zo ik hoor wel aardig weer
U ziet wel aan die gekleurde kop
dat ook ik er van geniet
klik op m’n neus
en voor hen die ze niet al zagen
een foto album
van mij en m’n nieuwe fiets

  photo fietsritje 25 juni39_zpssp9ucvec.jpg

ik maak er maar een weekend
blog van
maakte vrijdag een pracht wandeling
zaterdag rustdag met wat HH en een boodschap
zondag een fijn stukje fietsen


ja velen zijn weg of genieten gewoon het weekend
en laat ik het zo zeggen
het weer samen kunnen genieten

bij deze Greetje & Marcel
jullie verdienen het
geniet ervan

  photo hoop doet leven Greetje_zps65rjbft8.png
ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo absolutely stunning photographie_zps28stpyji.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “en ? zijn mijn kiekjes minder mooi :)”

  1. Daar had ik ook op geklikt…maar jij zei in een reactie richting deventer…dus dacht die gaat ver weg vandaag hj
    Mooie ppsjes beide deze keer en ja hoor je foto’s zijn zeker ook de moeite waard…jammer bij deze dat ie niet met het egeltje begint maar gelijk met een kadaver 😉
    fijn weekend haha
    Trusten

  2. Goeiemorgen Karel , wat een prachtig fietske ! Fotoserie weer mooi geworden , stond gisteren ook tussen de schapen :D. Ppsjes bevielen me ook prima 😀 . Wens jouw een gezellige zaterdag toe , liefs Anja

  3. Ha net pas de deur uit dus van die mannen kreeg ik manen hj
    Nee maar wel kleine oogjes…2 dagen
    We zijn echt aan rust toe…dus niks vragen ik zeg NEE haha
    Smakelijk en fijne avond

  4. Als ze wat vragen zeg ik NEE haha, dus ook als anderen wat vragen…we staan nu in de rustmode en dat blijft zo dit weekend…raadseltje opgelost zo?
    Dus ook als broertje de was morgen brengt…die zetten we in de garage en wachten tot het weekend voorbij is haha…mzl

  5. Dat was het plan ja…haha net is albert nog een rolgordijn op gaan hangen bij daan en guus…
    Zeg nog je bent gek…kan ook volgende week maar nee hoor haha
    Kijk die moet ook nee leren zeggen 😉
    En dat was het plan genieten van een rustig weekend 😉
    Mzl

  6. Ha karel blijft de vraag wat je zelf wel gaat doen hahaGoed oppassen op jezelf en op tijd je natje en droogje…kan je dag niet meer stuk…veel plezier op de pedalen.
    Geniet ervan

  7. Jij vond jezelf lief…daar hoort de vraagteken bij grijnzzzz
    Als je dat van jezelf moet zeggen klopt het dikwijls niet…bij mij zeggen de kleinkids dat genoeg haha
    trusten grijnzzzz

Geef een reactie

