wens U een fijne vrijdag en geniet de zon

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
gister de 1ste rit op nieuwe fietsje gemaakt
ik tevreden en fietsje ook want het mocht stoppen
op vele mooie plekjes
vandaag geniet ik weer het mooie weer
maar dan weer te voet



Dieren – Loenen

heb al besloten om zaterdag
op wat HH en boodschapjes een rustdag te houden
men zegt dat het komende week weer mooi weer is

  photo natuur is adembenemend mooi_zpsooh3idxl.png

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo sony 2015_zpse8neqdc4.png
ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook

🙂
liefs
Karel

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “wens U een fijne vrijdag en geniet de zon”

  1. Ha dacht hier komt je fotoalbum van de fietstocht maar nee ze zijn nog mooier haha
    Prachtige beelden in beide ppsjes al zaten er bekende platen bij…
    Dus morgen aan de wandel…met de korte broek dan kleuren de melkflessen ook wel bij grijnzzz
    Slaap wel

  2. Mooie macrofoto’s staan op de presentatie
    alsook bij de 2de presentatie met de nonnetjes & dieren Karel,
    nu ga ik een visvergunning aanvragen om in mijn vijver te vissen(hmm)

  3. Je bent nog ver van huis vandaag…
    Nee hoor ook geen hele dag…uurtje is ook voor mij genoeg…maar dan wel dagelijks haha
    Nu lekker buiten zitten zonder te wentelen…en af en toe een klats water…van daan…
    Heerlijk als je ze met water kan laten spelen…bloemetjes zijn er ook blij mee
    2 vliegen in een klap…wandel ze

  4. Goeiemiddag Karel , hier ben ik eindelijk 😀 . Jeetje , moet nog heel wat inhalen , 1 dag niet op pc en je hebt gelijk overuren , haha. Mooi dat fiets je goed bevalt , kijk al uit naar de foto’s . Prachtige prenten ook in beide ppsjes 😀 . Jij zit al in het bos en ik duik zo meteen het bos in 🙂 . Lekkere schaduwroute , aan die wandelpaden hou ik me toch niet op 😉 . Amuseer je en puf ze , hihi . Groetjes…..

  5. Zag Deventer staan maar later ook de andere plaatsen…dus alleen die richting uit…
    Jij geen geduld…moet je langszaam opbouwen dat verkleuren hoor.
    Nu vliegen niet zoveel maar best veelbijen…oppassen met die kleine man kruipend over het grasveld…en die alles in de mond stopt ook nog eens.
    Maar was gezellig vandaag…trusten

Geef een reactie

