foto album

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
was ik gister aan den wandel
vandaag zit ik op m’n nieuwe fiets
voor wat ik altijd noem een rondje
Spakenburg
ben minder online als het mooi weer is hoor
maar wilde U toch ff de kiekjes van gister laten zien
zijn er natuurlijk weer te veel

ik liep weg van de duinen
over eeuwenoude zeedijken
wat een weids landschap

klik voor album
op m’n neus

https://plus.google.com/+KarelVanderVelden/posts/DReZsxb6anY
 

fijne dag  

liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

9 thoughts on “foto album”

  1. Hoi Karel , nou , heb weer genoten van je foto’s 😀 . Wat een rustgevende omgeving 🙂 . Ik liep gisteren op een pad met allemaal nudisten om me heen . Waren wel naaktslakken , haha , waar die nu ineens van afkwamen mag Joost weten zoveel waren dat er . Moest goed uitkijken dat ik er niet op trapte . Schaapjes staan ook weer bij mij aan de overkant en had nog even met de herder gesproken . Wens jouw vandaag veel plezier op je stalen ros en op naar de volgende foto reeks 😀 . Geniet van je fietstocht , liefs Anja

  2. Mooie foto’s daar tussen de schapen, landelijke wegen, waterlopen etc….Karel
    &
    een aardlekschakelaar is hier een schoonmoeder, kan je ook niet uitschakelen(hmm)

  3. Hoi Karel
    Nu die vraag was voor de hele dag en avond…de dag dat weten we je was wandelen… hj
    En ook me andere blogger wacht (vol ongeduld),,,
    Mooie serie foto’s zijn het…maar goed dat ze digitaal zijn anders koste je dat een vermogen haha
    Geniet je dag

  4. Nee hoor geen vragen want waar je vandaag hebt uit gehangen weten we…
    En die 30 is alleen op kronkels bij de rest haal ik dat niet hj
    Bankhangze of moet ik zeggen trusten?

  5. Nu ik klik rechtsboven op het wolkje en dan komen alle reacties er staan…en een pijltje als er een antwoord op een reacttie is…
    Och je ziet ze toch wel en anders maar niet haha
    Slaap ze…wat ben je vroeg 😉

Geef een reactie

