Klaar maken om weg

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
vandaag lekker op geschoten met het HH
doe ik morgen boven ff en kan ik de deur weer achter me dicht doen
en de paden op en de lanen in
zie hier een al wat ouder filmpje
weet niet of het al ergens op een blog stond
🙂

  photo uj_zpsybr7nxg2.jpg

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo Amazing20Photos201_zps8xylebk1.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “Klaar maken om weg”

  1. Whahahahaha , wat heb ik gelachen om dat filmpje , kende ik nog niet 🙂 . Pps ook weer mooi . Nou Karel , jij bent al flink opgeschoten met hh , kan je met een gerust hart morgen je route vervolgen 😀 . Wens jouw weer een aangename dag toe , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    wat een hartstikke leuk filmpje, nooit eerder gezien,
    ook de pps was mooi met prachtige beelden er bij.
    Wij krijgen het komende weekend mooi zomerweer, zal dan niet online zijn Karel,
    geniet van een mooie wandeling,
    liefs Greetje

  3. Karel heel mooi en mooie variatie. zo kom je nog een verder toch genoten van de afbeeldingen Geniet van de dag dag Gr Cees

  4. Hoi karel
    Vandaag is het hier kliekjesdag dus zal niet veel en lang zingen dan grijnzzzz
    Maar doe ik dat onder de strijk wel…radio aan en meezingen…
    Of nee nog beter mijn radio van blogger aan die, daar ken ik de meeste wel van haha
    Geniet je dag

  5. haha zet je geluid maar uit als ik begin 😉
    Gebruik jij je camsite nog wel ooit?
    Hier wordt het nu ook donkerder…zou er dan toch een bui overwaaien grijnzzz
    mzl

Geef een reactie

