druk druk druk , maar toch mooi weekend

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik heb bezoek en dien ten gevolge minder thuis en dus minder aan pc
zo waren wij gister in Zeeland en hebben genoten van
mooi weer en mooie zaken als Neeltje Jans
en alles wat we zagen onderweg heen en weer
vandaag een beetje een rustdag
laat ontbijt – zeg maar brunch
dan ff naar wat winkels zoals vis en kaas boer
morgen is de bedoeling dat we naar Harderwijk gaan
ja ik houd altijd ff een slag om de arm
maar wees gerust we vervelen ons niet
heb hen zo zij zelf zeggen ook goed geholpen met hun
Ipad en laptop
en wat is Heinz eigenwijs
pppfffttt

ik koos de volgende mooie pps
mede om te titel
ik + jij = wij
zoals samen doen en samen sterk
zeg ik altijd maar zo
de 1 weet dat de ander zus
en samen maken we alles
toch

  photo ik  jij  wij Greetje_zpsn2rxecrj.png
ff op alleen lezen klikken

ik maak dit een weekend blog
ik zelf heb enkel nog weekend
hihi

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo foto 121_zpsuonpfrd9.png
 

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “druk druk druk , maar toch mooi weekend”

  1. Mooie ppsjes karel
    En ja ik verheug me op die kleine armpjes om me heen…
    Nog vliegtuigjes gekocht echte klm met licht en geluid
    en wat uit Greece…bekertjes met ezels en poezen
    shirt voor Guus dus laat ze maar komen haha
    Trusten

  2. Goeiemorgen Karel , al genoten van je ppsjes 😀 . Eigenwijze personen zijn er genoeg en maar goed ook dat we allemaal verschillend zijn , wat zou de wereld anders saai zijn als we allemaal hetzelfde waren 😉 . Dus jij al naar visboer geweest, laat het jullie smaken ! Fijne zaterdag en amuseer je met al wat je ook gaat doen , liefs Anja

  3. Einen schönen Tag lieber Karel sehr schöne pps heute fühle ich mich was besser bin aber näste Woche wieder im Krankenhaus aber nur ein paar Tage Wünsche dir ein gutes Wochenende lieber Gruß Gislinde

  4. Hallo Karel die Zeit vergeht so schnell und bald ist das halbe Jahr herum und man fragt sich wo ist die Zeit geblieben genieße diese Zeit und wünsche dir ein sonniges Wochenende und kein Regen wie hier viele liebe Grüße in Freundschaft Klaus

  5. Hoi karel
    Niet alleen uit het verre Greece maar ook uit de klm winkel…hele leuke vliegtuigjes.
    Ze zijn u wel zo groot dat ze snappen dat wij daarin hebben gezeten hihi
    En gewend ben ik alweer al gingen we net boodschappen doen zonder jas haha was toch wel wat frisjes grijnzzzz
    En jullie plannen voor vandaag klaar?
    Groetjes en geniet jullie dag

  6. Ja weet intussen waar je uithing haha
    Morgen nog plannen of weer een rustig dagje?
    Hier vast niet met 4 kleine mannen hihi
    Fijne avond…ik duik de mailbox in pfftt

  7. Ha denk dat je nog nooit 4 van die mannen om je heen hebt gehad… 😉
    Maar als ik het goed heb ging heinz van ellende maar aan de afwas haha
    Pannenkoeken lekker hoor…aanrader met brie en honing en ham 🙂
    Nu hier morgen zeker weten geen pannekoeken
    mzl

Geef een reactie

