op naar Zeeland

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik heb het druk hihi
vertel eens iets nieuws Karel
okay ik ken mijn gasten sinds ergens midden jaren ’80
en ontmoete hen in Zwitserland
was vele malen bij hen in Bonn
en omgekeerd zij menig maal hier
vandaag gaan wij naar
Neeltje Jans
 

  photo balade en Suisse_zpsbkcwpdz4.png

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

 
  photo bewegende fotos_zps4gh9vr2j.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “op naar Zeeland”

  1. goede avond Karel,
    een mooie pps met fraaie foto’s van Zwitserland en eentje met pracht bewegende foto’s.
    Vandaag de hele dag, na 3 maanden, met de auto op pad geweest, kapper, boodschappen, etentje enz. enz. De fietsen staan ook klaar, accu’s zijn opgeladen, bij goed weer kunnen we er weer op uit.
    Geniet jij van je bezoek en maak er een mooie dag van,
    lieve groetjes Greetje

  2. Mogge karel
    Zo jij was flink aanwezig overal…dan moet je wel veel tijd gehad hebben voor je gasten wakker waren haha
    Tegen de tijd dat je dan ontbijt krijgt is het vast met een ramelend maagje 😉
    Nee ik heb wifi codes van 3 appartement complexen want die van ons app werkt niet optimaal…
    Met een beetje netwerken kom je een heel eind 😉
    Dus valt de ene weg wordt automatisch de andere geladen…
    Heb er veel plezier van gehad, maar dat heb je vast wel gemerkt hj
    Zeeland niet op zijn kop zetten hè…mzl

  3. Hoi Karel , geniet maar lekker met logeetjes in Zeeland . Vroeger ging ik altijd met een hele goeie vriend van me op en af naar Zeeland . Dan was het , heb je zin in paling ? Rijden we even op en af , woonden 2 broers van hem en hadden we meteen een gezellig dagje uit 😀 . Mooie ppsjes , bij eerste zat ik aan ronde van Zwitserland te denken die momenteel bezig is , hihi . Geniet van de prachtige omgeving , kan ik weer genieten van je foto’s 😀 . Liefs , Anja

  4. Hey Karel,
    Kom ff langs op je blogje en mooie pps kijken.
    Geniet van je gasten en Neeltje Jans, leuk uitstapje.
    Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blogje.
    Lieve groet Marianne

  5. Hey lustige natuurliefhebber Karel,
    denk dat die Zwitsers wel een raclette zullen lusten bij hun bezoek
    &
    een pintje gaan ze ook wel mogen denk ik…
    Toedenoasteké Karel

  6. Een goedeavond
    Ha ik zie wel dat ik niet veel achterloop…das het voordeel van toppie in de koffer
    We waren pas laat thuis tegen half acht…en ja dan weet je het wel…eten, koffers leeg maken en wassen. Morgen het eerste bezoek alweer…maar ben er blij mee want Vera en Mathijs komen mee hj…fijne avond

  7. Karel nog niet eerder gezien bewegende afbeeldingen- Genoeg stof om hier een na te kijken toch Gr Cees

Geef een reactie

