bezoek gaat voor nieuwe fiets

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik kreeg gister middag nog een berichtje
kon mijn nieuwe fiets ophalen , nu gelijk gedaan hoor
heb er lang genoeg op moeten wachten
bij thuis komst gelijk ff wat fijn afstellingen aan
stuur en zadel stand gedaan voor de goede zit
teller er op voor de KM stand
maar om te beginnen heb ik vanaf morgen
logétjes over uit Bonn
die komen voor de nieuwe haring
en gras kaas
bah
hihi
 

  photo een klein gebaar_zpshxw6wvtt.png

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo art amp abstract photography_zpssagrcsai.png
ff op alleen lezen klikken

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “bezoek gaat voor nieuwe fiets”

  1. Mogge karel
    Dus ze brengen de fietsen niet meer mee?
    Dan zal je een program uit moeten stippelen zodat je toch bij de haringen uit komt hihi
    Vast vermaken jullie je wel je hebt geoefend bij ko hoe een loge verwend wil worden 😉
    Geniet je dag

  2. Hoi Karel , yessss , eindelijk de nieuwe haring ! Graskaas ook lekker , eerste kaas wat wordt gemaakt van als koeien eerste keer weer buiten komen om te grazen. Leuke ppsjes weer 😀 . Geniet van je nieuwe fiets , zullen wel weer veel kilometertjes mee gemaakt worden 🙂 Je kan logeetjes ook nog op fietsstang en bagagedrager kwijt , hahaha . Karel , amuseer je de komende dagen , liefs Anja

  3. Ha jij verheugd je niet op het bezoek maar op de kookkunst van je bezoek grijnzzzz
    Jij kan ook koken dus verras haar maar eens gna gna…
    Ja zoals het erin geschoten was is het ook weer ineens verdwenen…maar we houden het toch rustig…om nu nog snel snel vanalles te gaan doen is vragen om moeilijkheden.
    mzl

  4. Paar mooie beelden gezien bij klein gebaar & ook bij art &bstract staan er topfoto’s Karel…
    Doe de luitjes van Bonn die komen logeren de groeten hé daar…

  5. Ha veel te heet om me uit te sloven…29 gr. zeggen ze maar gevoelsmatig veel warmer
    En weet je wat vrijdag als wij vertrekken gaat het regenen hier hj
    Veel plezier met je bezoek en denk aan de weegschaal

  6. Ja dit is de 2e dag dat het niet werkt zoals het hoort…valt eigenlijk best nog mee toch…
    Maar ik heb 3 verschillende codes voor de wifi en er is er meestal wel 1 die werkt hj
    Slaap wel en morgen veel plezier

Geef een reactie

