terug in de tijd , was ik

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik maandag middag weer thuis
na een geweldig fijn weekend weg te logeren
een zeer geslaagde reünie op de zaterdag
en een gezellige en lekkere verjaardag van Milli
ja en dan kom je thuis en stroomt de mailbox over
heb hen die ik trof onder het blog
en andere blogs ff een reactie gegeven
of ik overal al geweest ben of nog kom
de tijd zal het leren

die tijd bracht mij dus ff
terug in de tijd
ontmoete mensen die ik al in de jaren ’50 kon

  photo vroeger_zpszudvffvm.png
 

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

en past deze niet mooi bij de
titel

  photo nostalgie_zpsijxbuluz.png

geniet een fijn weekend
doe ik ook
🙂
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “terug in de tijd , was ik”

  1. en ik maar denken dat je overal al was …not dus haha
    Maar intussen is de onderste ook geladen en is een mooie voor de beatle in de trein en the boy who steals the show haha
    Fijne avond

  2. dag Karel,
    heel fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
    Twee mooie nostalgische ppsjes, de tijd van vroeger, die komt niet meer terug….helaas,
    denk er soms met een beetje weemoed aan terug.
    fijne avond verder voor jou met lieve groetjes, Greetje

  3. Mogge karel
    Nu denk als er hier geen mankepootje rond had gelopen dat ik er veel minder was geweest.
    Maar ben weer eens blij met me campaq mini hihi
    Voel me bijna schuldig als ik bij fon reageer…froggy wil echt niet meer
    Zijn de foto’s veilig gesteld of mag ko dat doen?
    Zal zo me stoeltje verruilen voor de dagelijkse baktijd…wentelteefjes zijn lekker hoor haha
    Groetjes en geniet naast het hh toch je dag…mzl

  4. Als froggy tegen die tijd nog maar opstart dan…als ik het moest doen dan zou ik ze nu al veilig stellen. Ja als ik nu de top niet had gehad was het puzzelen geweest hj
    Dit is toch leuker haha…mzl

  5. Zolang we hier zijn al 2 gemaakt…vind zweedse raadsels het leukst, maar doen we thuis in de tuin wel weer…dus gaan weer mee de koffer in…moet ik de zon ook meebrengen vrijdag?
    jij in de kleren ik eruit haha
    mzl

Geef een reactie

