noem mij maar prettig gestoord :)

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
doe eens gek
doe ik dagelijks
nee echt gek
okay
ik ga vanmorgen naar Pieterburen
en wandel naar Winsum
rara welke route is dat ?

helaas doe ik het vandaag niet hoor
maar zat echt in m’n koppie
maar misschien weet U het al
ik vertrek vrijdagochtend al vroeg naar

  photo friesland_zpsx6f8eboa.png

waar ik dinsdag was kunt U in
het album zien
wandelt U ff mee


fotoalbum
9 juni

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni<
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
  photo photps mix_zpswpjyw0lr.png

fijne dag
liefs
Karel<
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “noem mij maar prettig gestoord :)”

  1. Oooohh…jij gaat vrijdag al vroeg naar Friesland als ik het goed begrepen heb?
    Je bent goed bezig Karel, echt tof.
    In de tweede pps heb ik schitterende foto’s gezien.
    Welterusten en slaap lekker, liefs Greetje

  2. Goeiemorgen Karel , wat heeft Nederland toch mooie natuurgebieden , zou jammer zijn als alles verloren ging . Heb weer genoten van je foto’s 😀 . Ppsjes ook met prachtige beelden . Fryslân Boppe , zou ik al zeggen 🙂 . Maak er vandaag een leuke dag van , liefs Anja

  3. Ha karel je hebt je huiswerk goed gedaan hj
    denk zal er eens wat grieks ingooien, nu we toch bezig waren haha
    Mooie ppsjes en je fotoalbum gekeken op smoelenboek.
    Die zijn mooi maar 1 keer is genoeg haha
    Geniet je dag en wandel ze

  4. Ze vroegen me zelfs of ik grieks sprak…maar na 16 jaar ken je wel wat woordjes… ?
    Dus op msn kon je roepen en dan kwam jij tevoorschijn…nooit wat van gemerkt haha…en zolang gaan we toch al mee haha
    Wens je een fijne avond en een fijn weekend bij je nichtjes

  5. Dat weet ik toch gekkie…had je geen rebbeltje in je lijst staan ?
    Dus jij je fries weer wat opfrissen en gelijk grieks…of spreekt Milli intussen goed abn ?
    Nu ik ga mezelf opfrissen en dan weer aan de wandel…terrasje zoeken en smullen maar
    Fijne avond en bankhangze

Geef een reactie

