genoeg moois voor 2 dagen , toch

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik vandaag weer aan den wandel zo het er nu uitziet
ja ff zien of ik fit van bed kom hé
ben ook geen 20 meer
🙂
ik pak vandaag de etappe die volgt op die van zondag
dan heb ik het Nederlandskustpad deel 2
van Hoek van Holland tot Callantsoog er op zitten
ja ik vind het heerlijk om te doen


fotoalbum
7 juni

gister druk met poetsen
ja gaat ook gewoon door hier hoor en sinds ik volgende week
logétjes krijg doe je toch wat extra
vrouw over de vloer en een huisman doet extra zijn best
had ook liever langs de Vecht gefietst of gewandeld


 photo bezienswaardigheden langs de Vecht_zpsj9snufwm.png

ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze
en moet U toch eens kijken wat slecht onderhoud kan doen

  photo 20111208_bureau_zpsp9nebvaj.jpg

 
 

fijne dag
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “genoeg moois voor 2 dagen , toch”

  1. Goeiemorgen Karel , wat een prachtige omgeving :D, dan maakten die 6 km langer niets uit 😉 . Mooie pps over de Vecht en dat slechte onderhoud heeft toch wel iets 🙂 Veel plezier , weet dat je al vroeg onderweg was . Liefs , Anja

  2. Mooie wandeling zo te zien rond Lisse & tussen de geiten plus hele mooie natuur Karel…
    Euh niet vechten hé in die rivier daar want je bent geen 20meer hé(hmm)

  3. Ha karel
    Je hebt er vast de helft al opziten nu
    En al een visje gevonden?
    En genoeg voor de slome wifi hier pffftt
    Zelfs typen gaat 1 voor 1
    Wachten tot een er staat en dan pas de volgende grr
    fijne avond

  4. Mogge karel
    Nu geen centje pijn en het typen verloopt vlot…ook het openen van de wp
    Dus later op de dag niet meer…maar oke dan is de ronde gemaakt.
    Geen visje gezien en wel de tocht overleeft dan ?
    Jij vermaakt je vandaag in je hutje…las dat er toch weer mooi weer op komst is…hier is het stralend
    Groetjes

  5. ha jij gaat zelf stralen als de zon het laat afweten hj
    Nu dat centje ging over de wifi en niet over de arm
    Dus toch nog een visje scoren…ja dat hoort er bij jou bij…
    Anja dacht dat je me miste grijnzzzz
    Ben er meer dan vele anderen dus zal wel meevallen 😉
    Groetjes en geniet je dag…welke klusjes ga je doen dan?
    mzl

  6. Mooie beelden van “Rivier De Vecht”
    & uw bureaux ziet er mooi opgeruimd uit Karel,

    ik zal ne keer langs komen met mijn bazooka(hmm)
    ivm die geiten: Ik was zat zeker toen ik die op één van je foto’s zag in de midden van een weide…

Geef een reactie

