ik loop over een kustpad , maar zal dit keer geen zee zien

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
zondag is daar
🙂
en ik ben


HIER

van de week was ik

DAAR


een beetje een strand en zee blogje
en waarom zou dat zijn



  photo esplendida tassa de mar_zpsap2sbljo.png

ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo het schouwspel van de golven_zpsmomh3kru.png


fijne dag

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “ik loop over een kustpad , maar zal dit keer geen zee zien”

    1. Ha karel…overal waar ik kijk zie ik zee haha
      Nu omdat je met een ander ip adres inlogt willen ze weten of ik het wel ben haha…dus iemand zit er goed op te letten hj
      Jij aan de wandel en straks ben ik dat…dus alvast smakelijk en fijne avond

    1. mogge Bernadien
      nee er is in ons kleine landje nog veel moois te zien , zeker als je wat van de gebaande paden afgaat , zeg maar weg van de snelweg 🙂
      ja de ppsjes mogen er ook weer zijn , ik ben blij dat je hier hebt kunnen genieten
      geniet de dag

  1. Goeiemorgen Karel , jij al flink aan de wandel en ik ben aan het genieten van jouw mooie prenten en ppsjes 😀 . Handig daar die automaten op boerderij . Het hardste heb ik gelachen om die wc bril 😀 , prachtig ! Veel plezier en wandel ze , liefs Anja

  2. goede morgen Karel,
    Wat een bijzonder mooie voorstelling van de golven, een echt kunstenaar is die man.
    De Costa Brava foto’s mogen er ook wezen.
    Geniet van je wandeling en ik kijk alweer uit naar je foto’s,
    fijne zondag voor jou,
    liefs Greetje

  3. Geniet van de wandeling daar rond Zandvoort Karel
    &
    doe de groetjes aan de mama van El Mar hé…
    Lang leve de natuur en zijn kikkerbilletjes(hmm)

  4. Dag Karel,

    Net de pps golven gezien, prachtig.
    Sardinie had ook mooie golven maar niet zo hoog.
    Ik ben er dus weer zoals je ziet, met een gekneusde knie, en kapotte ipad .
    gelukkig wel mijn foto’s kunnen redden.
    Fijn om weer terug te zijn.
    Fijne week en lieve groet Marianne

Geef een reactie

