houd het hoofd koel

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik maakte gister een heel fijne wandeling
had geen zin om nog een blog te maken in de avond
vandaag mede door de warmte een echte rustdag
alleen ff om een boodschapje aanstonds
ik zou zeggen geniet het mooie weer
en houd het hoofd koel

  photo mondo gatto_zpsekpwxgkw.png

 

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo Katzen 1_zpsiabaxkan.jpg


fijne dag

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

10 thoughts on “houd het hoofd koel”

  1. Ha die Karel , zie net pas dat je ppsjes hebt geplaatst . Leuk al die poezen ! Jij naar de super en ik zit lekker met drankje voor ventilator te genieten . Zou zeggen geef niet teveel geld uit en geniet van je vrijdag , liefs Anja

  2. Groeten bij 25 graden, hoofd koel houden doen we zeker Karel,
    ik giet er koude Maes over
    &
    mooie foto’s van al die poeslieve poezen…
    Cheers mate…

  3. Vandaag moeten we gelukkig het hoofd zo koel niet houden hé Karel…
    Het zijn wat zachtere temperaturen hier en beter voor de natuur ook hé…

  4. Kijk dat gaat er nu mis als ze willen weten of jij het bent…had hier echt een reactie gezet haha
    Nee deze opoe heeft een zonbad gehad op het grote balkon…en zo meteen restaurantje zoeken en smllen van de salade…en wijntje
    Fijne avond, trusten en wandel ze morgen

Geef een reactie

