geniet het mooie weer

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
het mooie weer is daar
en ik ben vandaag
HIER

en ben daarvoor om 08:30 de
deur uit

ja de tijd dat ik op een
vroege ochtend
naar 3000 NAP liep / klom
zijn wel geweest hoor
maar dat deed ik erg graag in de bergen wandelen
nu wandel ik nog graag
en gelukkig ook weer meer dan de laatste jaren
puur genieten is het

  photo Me_on_top_off_the_Lenzerhorn1_zpsjsbgbds4.jpg

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

 

  photo 100 prachtige fotos van 2012_zpsugpldqlk.png

fijne dag
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “geniet het mooie weer”

  1. Hoi Karel , wens jouw een fijne wandeling toe , het weer zit je iig mee 😀 . Heb al genoten van de prachtige prenten en muziek in ppsjes 🙂 . Heel veel plezier vandaag , liefs Anja

  2. ’t Amusement daar lustige wandelaar karel rond Werven die geen toppen van 3000m hoog meer beklimt maar ook mooie natuurfotofrafie uit 2012 doorstuurd…
    Toedenoasteké natuurliefhebber

  3. Hoi karel
    Dat genieten wordt vast niet op maar naast de berg haha…en dat wandelen gaat meest over trapjes en is erg vermoeiend grijnzzzz….maar de wandelschoenen zijn ingepakt 😉
    Fijne wandeldag

  4. Nu je hebt het gezien een en al trappen daar of je moet van de dorpjes weg…maar de gezelligheid ligt wel tussen de mensen, dus dat worden heel veel treetjes naar boven en weer terug haha
    Och we hebben de tijd…dus snel lopen zal het niet worden…slaap wel

Geef een reactie

