de kleuren der natuur

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo U hebt kunnen lezen
deze maand staat in het teken van de foto of fotograaf
dat toen ik deze les couleurs de la nature
eenmaal gekozen had voor de dag van vandaag
dacht zo van nu iets passends er bij
het bracht mij bij deze mooie
en dan wel waarom
 Karel
wij genieten allemaal van de natuur om ons heen
een ieder op zijn eigen wijze
maar er zijn er ook die deze natuur willens en wetens vernielen
kom ik op respect
en op
Misschien



 photo misschien Greetje_zpsbnzoefay.png


ff op alleen lezen klikken

ik ben benieuwd hoe U het
ziet

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo les couleurs de la nature_zps6fncprxh.png

 

fijne dag
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “de kleuren der natuur”

  1. Die staan op mijn pctje en veilig op de externe…dus dat is geregeld.
    Beide mooi om te zien en de tekst in de eerste is er een die me wel aanspreekt.
    En nu slapen…trusten

  2. Ha die Karel,
    heel fijn dat je “misschien” geplaatst hebt, vind de tekst zo bijzonder mooi, dankjewel
    De tweede is met prachtige natuurfoto’s.
    Hebben vanavond in Duitsland hier vlak over de grens een etentje gehad alvast voor Marcel’s verjaardag, heeeeeerlijk
    Slaap lekker en morgen gezond weer op, liefs Greetje

  3. Mogge Karel, vooral de tweede pps vind ik erg mooi. Op een aantal plekjes wil ik ook wel even wegdromen en van de rust genieten. Fijne dag

  4. Mooie fotografie die meiklokjes met vaas
    &
    de landschappen met die mooie kleuren waren ook weer de moeite om
    te bekijken Karel…
    See you & lang leve de natuur

  5. Hoi Karel , prachtige ppsjes , Greetje volg ik ook ,maakt altijd mooie powerpoints . Tweede pps prachtige landschappen , spreken mij sowieso aan 😀 . Geniet van je dag , ik moet nog ff door werken en dan kan ik gaan wandelen . Liefs , Anja

  6. Hoi Karel
    Nu de blogjes gaan niet over mezelf haha
    En de keuze is al lang geleden gevallen geen huisdieren meer of ze moeten op vakantie komen…dan is alles welkom. Denk bijna weer een konijn met 2 kindertjes maar eerst onze eigen time out…
    Geniet je dag…mzl

  7. Heel verstandig…zijn toch handenbindertjes en je kan nu gaan en staan waar en wanneer je wil.
    Al is het wel super leuk om aanspraak te hebben en de aandacht van een hond of kat.
    Al weet ik het niet van een kat want die hebben we nooit gehad.
    Wel een vogel (parkiet, kanarie), konijnen, dwergpapagaaitje, cavia (meerdere), woestijnratje, hamster, wandelende takken en vissen…en dikkoppen om te laten zien hoe dat kikkertjes werden.
    Vind dat kinderen zowiezo op moeten groeien met huisdieren en liefst nog zelf ervoor zorgen. Leren ze veel van…mzl

  8. Een vogeltje dan haha
    Ook die mochten hier los en de kanarie zat bij dochter op de schouder als ze zat te studeren…erg leuk. Maar de kleinkinderen hebben niet veel dieren…Marijn en robin konijnen maar dat is meer het ding van de mams en de papa een dwergpapagaaitje die vooral heel hard schreeuwt om aandacht…
    De rest heeft vissen maar dat vind ik niet echt huisdieren.
    Fijne avond

  9. Ha ik gooi regelmatig een balletje op…en als er ergens een hond komt dat bij Vera en Mathijs…
    Een nadeel kleine tuin…
    Je kan ook een hond van het asiel uitlaten volgens mij…ook leuk toch?
    Mzl

Geef een reactie

