fijne dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

kom ik toch een heel
interessante pps tegen
ik ben benieuwd wat U er van vind
mij deed het ff terug denken aan 1976
toen wij aan de oevers van dat meer de nacht door brachten
en de volgende dag verder reden naar
Los Angelos
wat was het daar heet
pppfffttt

 photo 106_zpsdamykhvh.jpg
 

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo 40 fotos van vroeger_zpsmazer5qr.png

 en


HIER

mijn laatste album

fijne dag

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “fijne dag”

  1. Ha een reactie betekend een nieuw blogje…handig hΓ¨…
    Wat een bouwwerk blondie hj
    De volgende een heelmooie pps met ook wel confronterende foto’s…maar prachtig om te zien.
    En je fotoalbum was al bekendklik ik morgen nog wel een keer op…
    Slaap ze

  2. Mooie oude foto’s en interessante teksten erbij. Zedenschennis in 1907 en de lengte van de badpakken meten. Het lijkt de IS van vandaag wel.
    Fijne dag gewenst Karel.

  3. Hoi die Karel , nou , foto’s van ” Wie sjoen os Limburg is ” zijn weer prachtig geworden πŸ˜€ , heb er van genoten ! Ook weer interessante ppsjes erbij met mooie prenten . Ben jij dat op bovenstaande foto ? Wens jouw weer een fijne dag toe , liefs Anja

  4. Hoi Karel…nu de album niet maar had de foto’s op je smoelenboek al gezien πŸ˜‰
    Maar klik wel want google maakt er wat leuks van iedere keer…dus die snik is helemaal niet nodig.
    Was jij trouwens nog bij de foto’s op OneDrive en kan je daar reageren ?
    Zie het niet meer en weet niet hoe ik het aan kan passen. Dat komt later wel weer…mzl

  5. Net terug van boodschapjes doen…ja we moeten nog een paar daagjes eten ook haha
    Nu het moet niet gekker worden…dat jij mij moet vertellen waar ik de reacties kan bekijken grijnzzzz
    Ja gevonden hoor…maar zal eens kijken of ik deze link weg kan halen πŸ˜‰
    Smakelijk en fijne avond

  6. Ja ik heb de link weggehaald…anders komen ze bij mijn andere albums uit die wel openbaar staan…maar hoef niet de hele meute daar whahaha
    Ja vond het gelijk met je aanwijzingen…dank daarvoor.
    Ook je reacties gevonden…fijne avond

  7. Och ze blijven overal vernieuwingen doorvoeren…dus wij blijven alert en leren ervan…toch?
    Nee ligt niet aan de instellingen…maar kom er ook te weinig om het allemaal bij te houden.
    Wel heb ik er de foto’s en de oude mappen nog staan…handig voor zolang het duurt.
    Sweet dreams

Geef een reactie

