wens U een goed begin in een nieuwe maand

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik ben een maand met pensioen
heb nooit een vakantie gevoel gehad
nam al steeds voor langere tijd uren op
heb mij ook nog niet ene minuut verveeld
kan U verzekeren dat zoiets ook niet gaat gebeuren
nieuwe maand nieuwe kansen
🙂

  photo de wet van de zaden_zps1qgo6red.png

in een map bij de naam foto
en photo
staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand juni
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo 1xphotoawards 2014 people vote_zpshbuuhssc.png

 en soms ziet U hier
boven ook nog wel eens een
album van mij


fijn weekend

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “wens U een goed begin in een nieuwe maand”

  1. Goeiemorgen Karel , goh , ben je al een maand met pensioen ? Tijd vliegt echt ! Eerste pps zeer mooi met boodschap om over na te denken . Wens jouw weer een aangename dag toe , liefs Anja

  2. Fijn dat u de tijd goed kan door brengen. Mooie PPS en dank er voor. Leuk iedere dag weer een verrassing van een PPS

    1. ha die Bernadien
      ik heb mij nog niet een tel verveeld , en zal je zeggen , dat gaat ook niet gebeuren 🙂
      ben blij met je glimlach , de ppsjes verdienen die ook weer
      geniet de dag

  3. Goed voor de gemoedsrust “Wet van de zaden”
    &
    een maand met pensioen jonge man, je zal nog tijd tekort hebben
    zoals hier om al je dromen waar te maken karel…
    Toedenoasteké

  4. dag Karel,
    weer twee bijzonder mooie ppsjes, vooral die tweede met prachtige beelden….
    Het schijnt een mooie week te worden, ideaal weer om iets te plannen of te ondernemen,
    over 3 weken is het voor ons ook weer zover, geloof maar als het weer het toelaat we niet thuis blijven zitten…….
    zonnige groetjes vanuit het zuiden, Greetje

  5. Hoi karel
    Nu ik zit ook aan de koffie na een nogal woelige nacht…meer op de badkamer doorgebracht dan in bed pffttt…
    Ook het oppassen ging dus niet door…nu is de opa alleen op passen op die 2…moet kunnen toch?
    Dus ik de nodige slaap nog genomen en ga ik zo aan de strijk blehhhh
    Maar het moet…en ja hoor daar heb ik al lang een andere voor in de plaats gezet.
    Mzl

  6. Dat is dan ook mijn 1e prioriteit…hoestend en proestend in het vliegtuig is geen pretje…
    Och we hebben nog efkes 😉
    Wat dan wel weer minder is zijn de verwachtingen hier zomers weer…zal je zien krijgen wij daar regen haha…smakelijk en fijne avond

  7. Vrijdag en vrijdag dat is een makkie dus haha
    Nu ik hou het ook een beetje stil hoor…je weet maar nooit..
    En slapen haha piet is er nog niet grijnzzz
    Slaap wel

Geef een reactie

