gein en serieus , ja ik kan beide hoor

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
 

ik denk dat ik vandaag wel
aan de wandel kan
gister nog samen met rust – pil – zalf
arm – schouder ontzien
wat het nou was / is
ik weet het niet
wie weet kom ik het onder weg tegen
hihi

In een klooster, voor nonnen, werd beroep gedaan op een hersteller van piano’s
 omdat de piano van het klooster het niet meer deed.
Toen de man de piano nakeek haalde hij er 3 vibrators uit.
Voila se zei hij dat is de reden waardoor de piano niet meer speelt

En hoe komen deze instrumenten in de piano terecht ?
vroeg hij aan moeder overste.
Wel dat zit zo zegt moeder overste
Enkele weken geleden hebben we logies verschaft
 aan een vriendelijke handelsreiziger
en hij kreeg ook nog een ontbijt van ons.

Toen hij vertrok gaf hij ons , uit dankbaarheid
deze 3 toestellen en zei
Hier se , steek dat maar eens in jullie viool…
en daar we hier geen violen hebben
 hebben we ze maar in de piano gestopt

en dit mopje bracht mij bij de volgende pps
hihi

maar dan met eerbied

  photo begijntjes 1_zpsu6mubgnk.jpg

 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze



  photo Paul Anka_zps4mlg2hti.png

 

 

fijne dag

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “gein en serieus , ja ik kan beide hoor”

  1. Zo dat is nog eens goed nieuws…ken Esther niet als van de foto’s, maar wat een opluchting zeg…

    En ja dan nu je begijnenhofjes…leuk om te zien en de muziek van Paul kan ik ook wel waarderen…slaap wel en morgen een fijne wandeldag

  2. Einen schönen Tag lieber Karel bin wieder aus dem Krankenhaus aber mir geht es so einigermaßen war sehr schwer diesmal aber es nützt kein jammern.Hab noch einen schönen Tag lieber Gruß Gislinde

  3. Dus vandaag weer aan de wandel. Denk een aan rugzak die je volgens mij altijd om hebt. En dat met het vele wandelen kan dat de boosdoener van je schouder zijn. Fijne dag Karel.
    Groetjes Anna

  4. Dat geloof ik gelijk en ja als vrienden onder elkaar moet je alles delen 😉
    Daar zijn zij in ieder geval goed in toch?
    Fijne avond en bankhangze

    Hoe ist met de arm…weer terug of echt over?

    Mzl

  5. Paul Anka heeft ook een goede stem om naar te luisteren hé en ik hoor zijn liedjes nog steeds graag…
    Euh, ik heb die 2 Wuppertalse meisjes zelf opgevangen, maar blijft tussen ons hé(hmm)

  6. Ha karel
    Een beestenboel…zo was het hier gister ook ongeveer…met een verschil iedereen ging mooi geknipt naar huis en de rust was er weer.
    Nu vanavond de 2 bloggers want ja groot feest morgen hè…blogje staat klaar en kaart is onderweg…en straks het gbje nog even…
    Geniet je dag

    en wat fijn dat de pijn vanzelf weg is gegaan…soms is afwachten ook een optie.

    Groetjes

  7. Jij verzint echt nog wel wat…de hele dag nog toch?
    Oke niet vanzelf maar met wat helpende handjes hj
    Mijn ribbenkast is gevoelig en hoesten nog niet over…maar voel me niet meer zo suffig…dus gaat de goede kant op…smakelijk en fijne avond
    Ga je die pinda’s vandaag eten?

  8. ha die Karel,
    een erg mooie pps met pracht beelden en een mooi lied van Nana Mouskouri.
    Paul Anka vind ik nog steeds heel leuk om te horen.
    Sorry, dat ik zo laat ben, kon niet anders,
    fijne avond toegewenst, liefs Greetje

  9. Wat denk je van het hoesten?
    En ja denk toch aangestoken in het weekend door de kleine mannen en de snottebelkusjes 😉
    Gaat ook wel weer over…
    Nu hopen dat we niet hetzelfde hebben 😉
    Bankhangen?

Geef een reactie

