waarschijnlijk naar de doc !

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik schrijf dit blog zondag avond
met pijn in mijn hart
onee wat meer schuin naar boven , in de zeg maar bovenarm – schouder – oksel
het kwam plots vanmiddag maar wilde niet dezelfde weg terug weg
dat als dit zo is morgen ochtend maak ik een afspraak
met de doc
nee ik ga niet naar inloop spreekuur


zo nu U dat weet over tot de orde van de dag
voor hen die wat willen wandelen

  photo wandeling 24 mei00_zpsbfh2fhkt.jpg

nu dat viel toch best mee om
te wandelen
geloof me maar
het is nooit meer dan 2 x de helft
๐Ÿ™‚

<
vandaag moeten de kinderen ook weer naar school
dat het soms niet altijd eenvoudig is
laat deze pps goed zien
kan je blij zijn dat je niet meer naar school hoeft

  photo OpWegNaarSchool-e1295521203625_zpsmlzjz4y6.jpg

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze



 photo Radetzkymars_zpscjxea9j9.jpg

 

 

 

fijn weekend

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “waarschijnlijk naar de doc !”

  1. Heel verstandig…als het morgen niet minder is ๐Ÿ˜ฆ

    Nu bij jou was er ook een aardige beestenboel te zien…en heel bijzonder die honing eigen bediening…
    Dat dat nog kan in deze tijd…zie het hier ook in de zomer met kersen.
    En ja dan die schoolgaande jeugd…pas gezien maar het blijft vreemd om te zien hoe ze op school moeten komen.
    En de laatste een nieuwe maar zag ik dat goed SNEEUW brrrr

    Slaap goed en morgen gezond weer op zou fijn zijn.
    Trusten moatje

  2. Ha die Karel,
    wat heb ik weer mooie foto’s van jou gezien, gewoon in een woord: schitterend, vooral de beginfoto: fantastisch.
    Mooi ppsje met sommige voor mij herkenbare foto’s met de beroemde Radetzky Marsch.
    Welterusten voor zo meteen en slaap lekker en hoop dat het bij de dokter mee valt voor je,
    liefs Greetje

  3. Hallo Karel,

    Veel sterkte vandaag bij de dokter. De wandelingsfoto’s waren bijzonder om te zien. Mijn zus heeft een tijd in Veenendaal gewoond maar wist niet dat het zo mooie omgeving was daar. Bedankt voor de PPS weer.

    Bernardien

  4. mogge Bernadien
    of ik naar de dokter ga is nog ff te bezien , gaat een stuk beter met me
    Ja daar in de omgeving van Veenendaal is het mooi hoor , net ff de stad uit en je zit in prachtige natuur
    blij dat je hebt genoten hier
    geniet de dag

  5. Bovenarm, schouder, oksel, dat de pijn maar snel weggaat.
    Toch is het niet verkeerd om van een dokter te horen wat het is (geweest).

    Pas op met je gezondheid!

    Vriendelijke groet,

  6. Ha die Karel , en ik vond even de tijd om van jouw prachtige foto’s weer te mogen genieten ๐Ÿ˜€ . Jeetje , die kinderen moeten iedere dag een weg afleggen . Hebben ze het hier toch maar goed , velen worden met de auto tot aan de deur gebracht . Laatste ppsje ook hele mooie beelden gezien . Wens je veel beterschap toe en doe maar rustig aan . Liefs , Anja

  7. Verzorg je daar goed hรฉ & veel succes toegewenst bij de dokter Karel,
    ook de pps met die mooie kastelen met landschappen is weer heel mooi….
    Is makkelijker gezegd dan gedaan hรฉ : Doe het wat rustiger aan…

  8. Hoi karel
    Gelukkig gaat het de goede kant op en ja dan kan je rustig afwachten…al zou het fijn zijn als je wel weet wat nu eigenlijk die pijn gaf.
    En jij wenst ons al een fijn weekend de week begint pas haha
    Hier de relaxmode aan ๐Ÿ˜‰
    Groetjes en fijne dag

  9. Och je hebt alle tijd toch…en is het woensdag niet wandelen dan een andere dag…en anders maar een tochtje door je tuintje…zie je gelijk of je personeel het wel goed bijhoud hj
    mzl

  10. Zo te lezen valt die zere plek intussen mee als jij van plan bent om de zon erop te laten kussen ๐Ÿ˜‰
    Veel plezier met de giro en dan smakelijk en fijne avond

  11. Jij in de voorlaatste reactie…

    hoezo alle tijd
    morgen is mooi weer de dagen er na niet
    ga ik kusjes halen op de zere plek ๐Ÿ™‚
    ik ga terug naar de buis
    mooie finale
    mzl

    Fijne avond

  12. Oja vertel…wie was er zo vrijgevig dan…
    Zal Corinna wel geweest zijn haha
    Hoe gaat het daar trouwens mee want was toch ook aan het dokteren?
    Zal ze oo wel xxxjes terug willen ๐Ÿ˜‰
    Trusten

Geef een reactie

