wens U een fijn weekend

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

iedereen heeft het over
een lang weekend
nu die heb ik nu al sinds 30 april hihihi
wat een enorm verschil
met de 34 jaren daar voor
maar went al aardig hoor
 

ik zag een pps
bij de naam
Born Free
bleek de volgende te zijn
geniet er van

  photo nacidos livres_zpsanb3x3ex.png

ik maak dit ff een weekend
blog
ik heb niet zoveel tijd als U wel denkt
zo was ik j.l donderdag ook weg en wel


HIER

en zo het nu lijkt ben ik
zondag ook
aan de wandel

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze

en het is een mooie
niet klikken dus
en ze komen allemaal
langs

  photo 1395186_634704805970340000-1_zpssf6zxtij.jpg
 

 

fijn weekend

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “wens U een fijn weekend”

  1. Bij jou is er geen verschil meer tussen weekend of een maandag…iedere dag weekend.
    En ja hou je maar van de domme haha zelfde reactie…zag mijn oplettende oog 😉
    Het is een prachtige pps en Tom moet wachten tot morgen…trusten

  2. Ha Karel , wat een kei gave foto’s ! Bedankt dat je die met ons wil delen 😀 . Van ppsjes ook weer genoten , bij muziek stond wel voor 50+ ben ik nog niet maar hou wel van die muziek 🙂 . Born free , zo voel ik me ook als ik aan wandel ben , heerlijk ! Wens jouw een te gek weekend toe en op naar weer een mooie reeks foto’s ! Liefs , Anja

  3. Sonsbeekpark ziet er nog naturel uit daar tijdens je mooie wandelijng karel, was da mooi beestje daar ook van de pps, die zou ik niet willen tegen komen zulle…
    See you …

  4. Tom geduldig…dacht waar heeft ie het over haha, maar moest nog klikken…en wat een verrassing mijn Neil ook erbij…en nog meer mooie
    Roger Whitteker en johnny cash
    Een feest van muziek…mzl

  5. Dat zijn de beste als je klikt zijn ze voorbij 😉
    Nee hoor de muziek was best goed…maar je kan wel scrollen gaan ze sneller hj
    Jij nu in de rustmode…eens kijken of mij dat tussendoor ook lukt 😉
    Smakelijk en fijne avond

  6. Maar één bordje…dat moet dan een heel groot geweest zijn anders haalt de rest de morgen niet 😉
    Dus jij van plan om weer een wandeling te maken…ja je moet wat hè als e fiets maar niet wil komen…geduld is een schone zaak en ja ook ik moet dat oefenen haha
    Fijne avond

  7. dag Karel,
    na een hele mooie zonnige dag heb ik genoten van jouw fantastische foto’s van een prachtige wandelroute, proficiat.
    Heb ook een mooi ppsje gezien en leuke muziek gehoord,
    fijne avond toegewenst met lieve groetjes, Greetje

  8. Hallo Karel ja ja du weißt doch ein Rentner hat nie Zeit denn die Tage fliegen nur so dahin was ist schon ein Tag eine Woche nichts genieße diese schöne Zeit wünsche dir ein sonniges frohes glückliches Pfingstfest bleib gesund das wünsche ich dir Klaus in Freundschaft

Geef een reactie

