een relax dagje

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

vrijdagmorgen
de koffie pruttelt
het loopt naar de klok van 06:00
ik had gister een heel fijne wandel dag
gister avond voor mijn doen vroeg naar bed
dacht ik kan wel slapen tot 8 of zo
nu U ziet het
vandaag maar een een soort van rustdag
 

  photo werkgebod_zps0pbduwzq.jpg

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze

  photo muziek om bij te relaxen_zpscpyeus21.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

fijne dag
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “een relax dagje”

  1. Hoi karel
    Jij maakt er echt een relaxdagje van…van de 3 nieuwe blogjes al een gedaan hj
    En wat een prachtige pps voor iemand die werken achter zich heeft gelaten haha
    Wanneer vertrek je naar zwitserland ???
    Zelf vind ik dit wel een toepasselijke….
    Als ik een aanval van werklust krijg, ga ik stil in een hoekje zitten en wacht tot die aanval voorbij is 😉
    Geniet je dag

  2. Ha dat hoekje is de tuinstoel geworden en het is heerlijk buiten…geen zin om de laatste was te strijken…komt misschien vanavond nog wel…want je weet maar nooit of ze morgen alsnog komen logeren tot maandag… 😉
    Smakelijk en fijne avond

Geef een reactie

