out in the country

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik ben vandaag in het veld
of country mag U ook zeggen
en wel


HIER

of ik er ook


 photo veldbloemen 3_zpswc5gwzhu.jpg

aan tref is nog maar de vraag
maar U heeft er hier in ieder geval
🙂
 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze

  photo listen its time for country music_zpsludl72xt.jpg
ff op alleen lezen klikken


fijne dag 

liefs

Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “out in the country”

  1. Prachtig Karel al die veldbloemen en een mooie muziekbox van Leon met schitterende country muziek,
    bedankt voor je toffe reactie,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker,
    tot morgen, Greetje

  2. Jetzt heißt du bei mir nur noch “Karel der Wandersmann” :mrgreen:
    Das würde ich nie schaffen und ziehe meinen Hut vor dir.

    Viel Freude und vergiß die Pausen nicht.

    LG athilda ❤

  3. Ha karel de wandelaar…nog even komt er fietser weer bij…
    Ja de country is best om aan te horen…vind het mooi zelfs.
    En ja de klaproos staat er weer tussen dus ook altijd goed 😉
    Wat zal ik nu kunnen slapen…en als jij op de trein wacht in Utrecht hoop ik pas wakker te worden haha….slaap wel

  4. Hey Karel , je boft gelukkig met het weer 🙂 Mooie veldbloemen pps die we vaak genoeg in het echt tegen komen . Daar wat country muziek bij en de dag kan al niet meer stuk 😀 . Veel plezier vandaag , liefs Anja

  5. Denk dat je ergens rond Hoenderloo ook wel duizendblad tegen gekomen bent zoals op de mooie presentatie van veldbloemen Karel….
    See You met de zon….

  6. hoi karel nu ik weet wel wat ik mis DE ZON haha
    Hier regent het nu een paar druppies, maar hoop toch op de zon nog vandaag…anders moet ik weer onder de bank 😉
    Jij aan de wandel en genieten van het Veluwe zwerfpad…zoek jij je wandelingen op de namen uit 😉
    Heel toepasselijk… en doe Roel de groetjes haha
    Geniet je dag

Geef een reactie

