kleur of kleur

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
wat een buien hier gister zeg
ook mooie opklaringen hoor
1 ervan gebruikte ik ff om een rondje te lopen<
frisse neus halen zal ik maar zeggen

ik wil U toch nog ff een mooie
wandeling laten zien

 photo wandeling 17 mei_zpsbleaqu23.jpg

ik hoop dat U al dat groen
en andere kleuren goed zag
want wat nu komt zijn andere kleuren
Saffraan

  photo saffraan_zpsyoynflau.jpg

 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze

  photo Mandollines in the moonlight_zpsywmneljz.jpg

 


fijne dag


 
liefs



Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “kleur of kleur”

  1. Ja dat mag in de krant hè…
    Nu ik zag het groen bij de foto’s en ook een enkele klaproos hj
    Het safraan was leuk om te kijken maar genieten was het bij de laatste…lekker muziekje en vlotte pps…sweet dreams

  2. Leuke je blog, maar rot weer hier met heel hevige plensbuien en zotte wind.Morgen naar Brugge voor vrijwilligerswerk voor het kinderbrandwondenfonds.Hoop dat we het drooghouden.

  3. De spierstruik stond daar ook in bloei op je wandeling van 17 Mei Karel
    &
    is een intens gemaskerd werkje om die 3 meeldraden uit de bloemen te halen, daardoor is safraan ook duur hé….

  4. ha en morgen nog een rustdag dan ben ik weer de ouwe haha
    En kan weer spelen vanaf vrijdagmorgen…tot ja zondag of maandag…ligt eraan hoe et gaat met de kleintjes…. Wij genieten wel…mzl

  5. Geen tijd voor…maar wie weet als het mooi weer wordt trekken we er met die 2 op uit 😉
    Jij geniet ook…ja dat weten we…nu nog van de bank en zo meteen wordt ingeruild… 😉
    Trusten

Geef een reactie

