de dag loopt ten einde ik wens U morgen weer een fijne dag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

waar zal ik het eens over hebben
ik maakte zondag een fijne wandeling
album zal hier komen als het klaar is
over de linken van computer idee
nog geen commentaar gehad
dus die kunnen wel weg
zal ik alleen de nieuwste laten staan
wie weet doe ik er wel wat
123 fietsen nieuwsbrieven bij
en ik zal het voortaan bijhouden
en de nieuwe gelijk plaatsen

zo en nu
aan het einde van deze middag
van op wat HH
en boodschapje na een rustdag
wens ik U een fijne avond
goede nachtrust
en voor morgen een
fijne dag

  photo schitterend_zpsmgmseaxt.jpg

 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze

  photo A place in my hearth_zpsuulmu97c.jpg

 


fijne dag


 
liefs



Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

22 thoughts on “de dag loopt ten einde ik wens U morgen weer een fijne dag”

  1. Ha die Karel , ikke net thuis , kan gelijk verder genieten van jouw prachtige ppsjes . Was me toch druk op de heide en dat voor doordeweekse dag. Die kikkerpoel zie je met de dag groeien en kreeg weer een gratis concert 🐸 πŸ˜€ . Ook veel fladderaars te zien in alle mogelijke kleuren , viel me ook op ,mooi ! Wens jouw alvast een fijne avond , liefs Anja 🌺

  2. Haha de dag loopt ten einde..nee hoor het is pas middag hj
    Nee het was de hele ratteplan…buisjes en neus en keelamandelen…
    En je hebt gelijk eigenlijk is hij daar nog te jong voor maar nood breekt wet..
    Maar hij drinkt goed en eet nu boterhammen zonder korst…hij snapt alleen nog niet dat hij geen soepstengels en koekjes mag…dus het hele dagritme is weg….wel weet hij dat spekjes wel mogen dus die gaan er regelmatig doorheen ipv koekjes.
    Och straks weer ff streng de hand eraan houden en is dat ook weer over…al lang blij dat hij wat mag hebben…smakelijk en fijne avond

  3. dag Karel,
    wat heb ik hier een pps gezien met mooie beelden en een fijn muziekje,
    Nana Mouskouri verveelt me nooit,
    goede keuze van jou weer,
    geniet nog van een fijne avond met lieve groetjes van mij, Greetje

  4. haha zat je mee te lezen…ik protesteerde anders hoor..
    En het was rebbeltje en niet nellie hj
    De eerste is een ouwetje maar werkelijk schitterend.
    fijne avond

  5. Zo jij was er nog nadat je al sliep πŸ˜‰
    Nieuwe dag en nieuwe kansen (op regen)
    Ja een mindere dag maar toch schijnt hier het zonneke.. de was kan buiten hangen…
    Beetje wind erbij dan drogen de lakens wel…
    Vandaag de boel wat recht trekken kan ik morgen bij broertje aan de slag…gaan de zussen eens even huishouden πŸ™‚
    Groetjes en geniet je dag

  6. Ja soms is dat nodig…jammer hΓ¨ dat je geen zussen hebt πŸ˜‰
    Misschien voldoen schoonzussen ook wel en anders nichtjes whahaha
    Nee jij houd het zelf wel bij toch?
    Smakelijk en fijne avond

  7. Maar er zijn dingen die mannen laten liggen…dus is er een vrouwenhand nodig πŸ˜‰
    Als ze je aan zien komen zijn ze in ieder geval thuis…grijnzzzzz
    Och een dagje in het jaar vind ik niet erg en is nog gezellig ook zo met een paar tegelijk…dat wil jij niet horen allemaal haha…mzl

  8. Wat ben je volgzaam…zo mak als een lammetje…
    Ja gordijnen wassen, ramen lappen enz enz…is bij jou geen probleem, maar hij heeft geen wasmachine daar heeft ie zussen voor haha
    Bankhangze

  9. Ha ik hang al lang niet meer…en het fijnste is toch wel dat je kan zeggen ik doe het zelf wel.
    Kan je trots op zijn ook…en ja lief wie zal het zeggen πŸ˜‰
    mzl

  10. Karel zoals je nu weet ben ik wat vooruit gegaan met blog. alles was erg moeilijk maar gaat het nu door krijgen ook medisch niet goed met mij. Vandaar maar zal proberen om de reacties van onze logger te beantwoorden . Gr Cees

Geef een reactie

