fijne en zonnige zondag

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik ben vandaag

HIER

eergister liep ik een rondje in m’n tuintje
dat kunt U
HIER
zien

  photo silhouettes_zpswnof2sp1.jpg

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze
 

  photo Rock n Roll_zpsut7jpomx.jpg



ff dit ik heb rechts wat
computeridee nieuws brieven gelinkt
zal ik voortaan doen als die binnen komt
nu zal ik er dagelijks 1 weg halen
van boven af
kan zijn dat er een artikel is dat U bevalt
check het uit
als U wilt


fijne dag


 
liefs



Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “fijne en zonnige zondag”

  1. Jij ook een fijne dag Karel. Ben de laatste dagen niet op internet geweest vanwege een zeer zwaar maar leuk lang weekend . Wij hebben een starparty georganiseerd dus veel volk, veel observaties en veel catering. Ga nu laatste keer ontbijt maken. Tot straks om wat bij te lezen

  2. Goede morgen Karel. Ik maak me klaar om terug met de blog van start te gaan. Zoals je wel weet heb ik het nogal druk gehad in mijn vrije tijd. Nu even op adem komen en dan er weer in vliegen.
    Fijne zondag !

  3. Rond Hoven zal ’t wel mooi geweest zijn Karel
    &
    zo te zien op de foto’s van mijn tuintje is het daar uitgestrekt en muisstil…
    Mooie natuur…
    Hier de topmatch voor de titel tussen club Brugge & aa Gent…pffffffffffffffffff

  4. Hoi karel…2 nieuwe nog wel…de eerste met mooie silhouetten is prachtig en de 2e ja de muziek alleen al rockt haha
    Dus jij gaat aan de deventer koek vandaag ipv visjes?
    Geniet je wandeling al zal het niet echt warm zijn…maar daar kan je je op kleden en de jas zal vanmiddag wel in de rugzak kunnen… dus geniet ervan…mzl

  5. Nu om buiten te zitten was het ook goed hoor…al bleef de zon wat lang weg…
    Maar gedaan wat ik wilde doen en de laptop is weer up to date…
    Jij zal wel bank gaan hangen…fijne avond

  6. Hoi karel
    Vanaf het oppasadres…
    Mathijs slaapt nu en vera kijkt een filmpje…en ikke ff krabbelen…
    Straks naar buiten als het droog blijft….met mathijs gaat het goed en hij weet je precies te vertellen wat hij wel en niet wil….ja dat is over gebleven van het ziekenhuis…komt ook wel weer goed.
    Groetjes en geniet je dag

Geef een reactie

