de natuur doet mij deugt

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
15 dagen met pensioen
en daar is het volgende vrije weekend ook al
nu ik ben er al aan gewend hoor
en heb mij nog niet verveeld
voor hen die de wandeling van
13 mei nog niet zagen klik op
HIER

ja ik ben veel en graag in de natuur

  photo de natuur bruist_zpsm756lgxx.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze
 

  photo Mont Merthe la boheme_zpsmorankyg.jpg

 


fijne dag


 
liefs



Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “de natuur doet mij deugt”

  1. De natuur bruist, een heel mooi ppsje van mijn blogmaatje Rita,
    sorry heb het niet zo met Franse muziek.
    Vandaag met dit mooie weer veel buiten geweest, o.a. een ommetje met mijn goede wederhelft gemaakt, tja… als je in zo’n klein dorpje woont kom je nogal wat mensen tegen die graag een praatje willen maken en daar houdt die van mij wel van, dat kleine wandelingetje heeft wel anderhalf uur geduurd, pffff…….
    welterusten en morgen op naar een mooie zaterdag, liefs Greetje

  2. De natuur bruist…komt me heel bekend voor dus kan zomaar dat je die bij mij nog een keertje tegenkomt 😉 Maar prachtig om te zien en ook de Parijse Montmartre brengt herrinneringen boven van wel heel veel jaren terug dat wij er waren…Zal maar mogge karel zeggen want je slaapt al…mzl

  3. Hoi Karel , hou ook wel van bruisende natuur 😀 en good old Charles , zou laatst van het jaar nog naar Nederland komen voor concert , petje af op die leeftijd ! Wens jou een bruisend weekend toe , 😀 Toedels……

  4. Rita heeft haar best gedaan & ook ik hou van een deugddoende natuur alsook
    van Charles Aznavour Karel…
    Hier is het ferm aan ’t regenen maat…

  5. Nee gekkie…bij mij onder het paard bij de antwoorden daar stond het…maar nu weet je het en kan je zowel paarden als ezels, poesjes en uiltjes kijken…en nog veel meer als de natuur bruist grijnzzzz
    En leeftijden zijn niet belangrijk als de klik er is 😉
    Fijne avond

Geef een reactie

