geniet de dag als het kan met een lach

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
en bent U nog op aarde
mooi
dan kan U genieten van wat ik maar zal noemen
mooie fladderaars


 photo butterflys_zpsctxryu0z.jpg

 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze
 

  photo Tom Jones_zpsqgdlkjaj.jpg

 
 



fijne dag  
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “geniet de dag als het kan met een lach”

  1. Verse visjes liggen anders wel op ijs haha
    En van de visjes gaan we naar idd kleine wondertjes…en dan de muziek
    Stuk voor stuk juweeltjes…maar goed ik heb meestal mijn eigen muziek aanstaan en geniet daar ook van…trusten

  2. Hoi Karel , ik ben nog op de aarde 👼 , ze wilden me daar boven nog niet 😀 . Grappig , ik zeg ook altijd fladderaar ! Wel mooie pps , zelfde als die van Tommeke 🙂 Wens jouw weer een fijne dag , veel plezier ! Liefs , Anja

  3. Proud Mary hoor ik graag Karel
    &
    vlinders zie ik ook graag bezig in de tuin
    natuurliefhebber…
    Vandaag of morgen zijn wij ook weer ribbedebie naar Brugge
    om wat beweging te hebben(hmm)

  4. Hoi karel
    Die jukebox is wel kunstig in elkaar gezet…al zou ik andere muziek kiezen dat mag de pret niet drukken…jammer dat de originele muziek niet gekozen is voor veel nummers…dan was het helemaal mooi geweest…
    Moet toch ook altijd wat te zeuren zijn hè…dus de glimlach bleef steken 🙂
    Geniet je dag en reis af naar het zuiden daar is het mooi weer haha…mzl

  5. Hallo Karel tolles Harter Foto super schön´,Gislinde geht es jeden Tag ein bißchen besser es geht aufwärts ein super wander Wetter wünsche ich dir mit viele Grüßen in Freundschaft Klaus

  6. Ben ik benieuwd welke kant je op gaat dan…zuidelijker is in ieder geval mooier weer haha
    En de lekkere flesjes bijna op of kan je nog ffkes vooruit?
    wij gaan aan tafel…smakelijk zal wel te laat zijn wens ik je een fijne avond

  7. Ha dat is nog steeds geen zuiden…je loopt de verkeerde kant op 😉
    Hier de favo serie kijken en dan zien we wel…bankhangze
    Regen in de avond dat mag toch?
    En is goed voor de nieuwe plantjes…regen zou ook goed zijn voor wat ik allemaal verplaatst heb…hj zonder toestemming…wel pijn in de rug nu grijnzzzz
    Mzl

  8. dan is het bedtijd voor deze ouwe man 🙂
    Is dat zelkennis of zomaar een kreet dan?
    Kijk je blijft op dezelfde lijn hangen…daar regent het zondag 😉
    Hoe meer zuidelijker hoe mooier het weertje grijnzzzz
    Slaap wel

    1. Je zei het echt zelf hoor van die ouwe man hj
      Maar ja als je zo vroeg wakker bent is de dag lang…en als het is als vandaag kunnen we in de tuin zitten…we wachten het maar af…trusten

Geef een reactie

