leef U uit

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes

ik gister een fijne wandeling
en wat mij opviel was
de snelheid en dan ook nog zonder
piepen
ja zondag j.l ging het niet lekker
de dagen rust deden mij goed dus

vandaag geef ik U wat papier
en een potlood
kijkt U eens naar het filmpje
en leef U uit

  photo 1258_zpsmzbucgj7.jpg

 

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze
 

 
  photo pernas_zpsfek6hpkv.jpg



fijne dag  
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “leef U uit”

  1. Hoi Karel , wat een schitterend creatief filmpje ! Dat piepen , ken ik ook . Zeg dan altijd dat ik gratis peepshow weggeef 😀 . Past wel beetje bij je pps van vandaag , hihi . Prettige dag , liefs Anja

  2. Mooi wat die met dat potlood allemaal kan Karel
    & heb een prachtige benenfoto gezien tussen die papavers
    &
    ook ik piep nog niet…miep miep….

  3. Hoi karel
    Neem de laptop zo meteen mee naar buiten en eens kijken of die up to date is hj
    Zal vast niet want heeft bijna een jaar in de kast gelegen.
    En jij strijken op het balkon of zweten in de slaapkamer?
    Goed bezig man…maar ik zou daar de zondag niet voor gebruiken haha…mzl

  4. Nee dus heel wat anders gedaan…de zon bleef maar schijnen dat we de fiets hebben genomen en 2 en half uur onderweg geweest met een tussenstop op een terras voor een ijsje…jammie
    Ja als ik daar langskom dan wil ik een ijsje…heerlijk schepijs en ook een winnaar daarmee
    Wat een verschil met die van ons in het dorp…kan er weer een tijdje tegen haha…
    Nu eten en op naar het bankhangen met de voetjes omhoog…fijne avond

  5. Nee dat is geen vergelijking…1 ijsje in de maand tegen 2 x per week een visje…
    Maar we genieten van beide…ja was lekker om weer een stukje te fietsen en we zeggen dan ook moeten we meer doen…maja dat oppassen hè whahaha
    maandag mogen we weer…trusten

Geef een reactie

