zo eens zien hoe het gaat

mogge lieve bezoekers van
mijn blog

zo luitjes
ik deed 3 dagen echt mak an
maar vandaag ben ik weer de hort op hoor
lekker aan den wandel
en wel

HIER

dus U zal het zonder mij
moeten stellen
maar ik heb iets moois voor U hoor
althans ik vind het mooi
oja vertrouw nooit
de butler

  photo Happy cats_zpszlbbr3b3.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes smaken verschillen gelukkig
 ik ga dan ook gewoon van boven af hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen vandaag is dit deze
 

  photo Tom Roush_zpsocbcdeip.jpg
ff op alleen lezen klikken



fijne dag  
liefs
Karel
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “zo eens zien hoe het gaat”

  1. Pffttt wel heel traag en zeker voor de kleintjes haha
    En wat wil je met een butler die zo’n naam heeft 😉
    Van de zanger nog never nooit gehoord maar mag er wezen…mogge karel hj

  2. Ha die Karel , had je al gemist . Maar zie dat je vandaag weer aan een prachtige wandeling begonnen bent . Ik wacht wel weer op de foto’s 😀 . Leuke pps en goeie muziek . Geniet van je wandeling ! Liefs Anja

  3. Ja mijn draad hangt meestal voller…maar deze hang ik op als de was klaar is 😉
    Jij aan de wandel in nieuwe outfit…nu je kan wel zonder want is lekker warm en alweer een mooie zomerdag…geniet ervan
    Ha jij bent snel 3 van de 4 is een goeie score 🙂
    Groetjes en wandel ze

  4. Leuke en mooie ppsjes Karel, van die zanger heb ik nog nooit gehoord.
    Hoop dat je een fijne wandeling hebt gemaakt, kijk al weer uit naar je foto’s,
    fijne avond toegewenst met liefs, Greetje

Geef een reactie

