wens een ieder een fijne moederdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
wat zal ik U nu eens voor schotelen
lijkt me duidelijk vandaag
ik denk nog vaak aan mijn ouders
zie ze elke dag op een foto aan de wand
maar ook zo voor me in mijn gedachten

  photo ons moeder Lidia_zpskqt7pn4p.jpg

ff op alleen lezen klikken

het wordt zo ik begrijp
een mooie dag
misschien krijg ik bezoek
zo niet dan ben ik weg
zo ja dan ben ik niet weg
maakt met zo veel vrije dagen eigenlijk niet uit
🙂

in een map bij de naam

muziek
staan ik weet niet hoeveel ppsjes

smaken verschillen

gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af

hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

  photo Roy_Orbison_Blue_Bayou_single_cover_zpssuxbskw3.jpg

fijne dag

liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wens een ieder een fijne moederdag”

  1. Zo dus je krijgt misschien ook bezoek…nu ik zeker haha
    Een hele mooie heb je daar voor de moeders geplaatst…een nieuwe voor mij en ja die 2e heb ik ergens in een blogje onder gepland staan…en weet je die blijft mooi staan haha
    Ze zijn beide mooi om te lezen en luisteren ook nog eens…oja de 2e heet bij mij anders 😉
    Slaap wel

  2. Ja ook voor mij heeft deze dag een grote emotionele waarde. Ook ik denk og elke dag aan mijn moeder. Maar vanavond komt mijn oudste thuis eten en vieren we het een beetje. Fijne dag Karel
    en oh ja de bloemetjes stonden er echt zo bij was heel leuk, nu zijn ze weg door de grasmaaier 😉

  3. Hoi Karel , mis mijn moeder ook nog iedere dag . Hele mooie pps hierover van Lidia . Bij onderste pps had ik liever Royke horen zingen , dan Andre horen spelen met zijn gitaar in nek 😀 Fijne zondag met al wat je gaat doen ! Liefs , Anja

  4. Zo jij nogmaals de beestjes aan het zoeken geweest…en bezoek vast ook weer de deur uit.
    Nu hier op naar een rustige avond…de boel is weer opgeruimd en nu genieten van de vele mooie blommekes. Dacht zo die is lekker vlot op stekkie…maar was jij het niet 😉
    Bankhangze

  5. Zo dacht ik er dus ook over…
    En geniet jij niet van je blommen…zijn ze al verdord dan?
    Dat is dan veel te snel…2 tot 3 weken als het verse zijn…af en toe eentje ertussenuit plukken…
    Of was je vergeten er water bij te vullen?
    Ja plaag me maar…;)
    Trusten

Geef een reactie

