zo druk als een klein baasje

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik had gister de woonkamer op de kop
alles staat anders
en ik ben tevreden
misschien ivm zon en tv
de lamellen omdraaien nog

vandaag ben ik als het goed is
al vroeg de deur uit om bloed te laten prikken
dat betekent zonder koffie de deur uit
is het niet vreselijk
dan thuis na de koffie
nieuwe wandelbroek aan en ff naar de stomerij
hier vlak om de hoek lopen
zij spelden de zoom af
ik terug andere broek aan en afgeven
ik heb geprobeerd het afspelden zelf te doen
zelfs met grote spiegel
onmogelijk
U ziet het , ik kom nog om in het werk
zonder werk

🙂


ja bij ons zijn er vele lammeren
in de weilanden
hoe anders is dat in de Alpen
ik kan U aanraden op het tegeltje te klikken
en dan het filmpje op groot scherm te zien
 

  photo foto-2-september-2008-1_zpsugl7d08t.jpg

 

in een map bij de naam
muziek
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen
gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af
hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is het deze

  photo inmenso mundo_zpsboxv1pak.png
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

liefs


Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “zo druk als een klein baasje”

  1. Das Video mit den Schafen ist wunderschön lieber Karel, da wäre ich auch gerne dabeigewesen, aber die Fotos kann ich nicht sehen, da zeigt er mir a:
    Error (5xx)
    Da lief was falsch. Mach dir keine Sorgen, sind Ihre Dateien noch sicher und die Dropboxers mitgeteilt worden. Besuche unsere Hilfe und Foren um Hilfe, oder zurück nach Hause .

    Morgen Blutentnahme…aber krank bist du hoffentlich nicht?

    Danach kannst du ja wieder Kaffee trinken, mach ich aber auch immer vorher, das schadet nicht.

    LG Mathilda ❤

  2. De video pas nog gezien…is wel aardig en de pps wow wat een mooie platen zitten daarin.
    Nu dropbox werkt weer gelukkig…was ff uit de lucht…
    Laat je niet lek prikken hè…en kan je geen broek meenemen
    Mannen haha…een speld eraan en ze weten hoe lang die moet worden…maar zo kan ook ja grijnzzzz…mogge karel hihi

  3. goede morgen Karel,
    geweldig mooi filmpje heb ik hier gezien en een pracht voorstelling met mooie foto’s en muziek.
    Volgende week zijn zonnige dagen voorspeld, kijk er al naar uit.
    Geniet van je dag, liefs Greetje

  4. Hoi Karel , leuk die schapen ! Bij mij zijn ze net weer verplaatst naar een ander gedeelte van de hei .
    Hebben ze hier ingezet om het gras kort te houden . Pps vond ik echt een pareltje , wat een schitterende beelden . Hoop dat nog gelukt is met de broek en wens jouw een prettige dag toe . Liefs , Anja

  5. Zo druk klein baasje…waar ben je dan zo druk mee haha…
    Of ben je toch de streken van de filmpjes aan het uitproberen hj
    Tja en ik vandaag nog later dan laat…maar je ziet het komt altijd weer goed 😉
    Fijne avond

Geef een reactie

