Indrukwekkend

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

ik keek gistermidag

het defilé in Wageningen

en vond het indrukwekkend

en denk ook dat het daar zal blijven

zag dit in een email map

weg gooien of

wijsheden met U delen

oja enkel het onderste van deze plaatjes

heeft een pps

enkele wijsheden

  photo unnamedXMY1IQU3_zps7ktgb1xq.jpg

  photo unnamed3Z97LZ8F_zpshpr9pc81.jpg

hier worden de autoruiten bedoeld hé

( voor hen die het niet snapten )

  photo bflreiem_zpsqo89ci8n.jpg

  photo unnamedbm  54 54 _zpsasiy2ou0.jpg

  photo unnamed34136  n-_zpsrnz8rmxg.jpg

  photo unnamed  6n5 eew4b_zpsodokuefz.jpg

  photo unnamed5 n372_zpsajlm4mqc.jpg

  photo unnamed1y 46 4n 3_zpswfyjdiww.jpg

in een map bij de naam

muziek

staan ik weet niet hoeveel ppsjes

smaken verschillen

gelukkig

ik ga dan ook gewoon van boven af

hier de maand mei

dagelijks 1 plaatsen

vandaag is dit deze

  photo Hoy_zpsqofii4a3.png

ff op alleen lezen klikken

fijne dag

 

liefs

Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

14 thoughts on “Indrukwekkend”

  1. Huh deze keer is het blogger en hier wel goed…
    De tekst van het eerste plaatje had ik pas nog bij de lady’s night out…vind het een goeie 🙂
    En de pps je kijkt je ogen uit…wat een kunstenaars.
    En ja dan de muziek…denk dat je al weet wat ik daarvan vind grijnzzzz
    Maar om je niet teleur te stellen er zitten mooie plaatjes tussen gnagna…slaap wel

  2. Leider öffnet sich die PPS nicht, der Download dauert zu lange, liegt aber wohl am lahmen Internet heute lieber Karel,

    Hab einen schönen Tag und liebe Grüße von Mathilda ☼

  3. Goeiemorgen Karel , heb al smakelijk gelachen om die uitspraken hier boven 😀 . Mooie PowerPoint erbij , je hebt ons weer lekker verwent ! Fijne woensdag , liefs Anja

  4. Nee hoor die dunne lach heb je fout…er zaten zoveel mooie platen in de eerste pps en de teksten met die ene die anderen niet snappen 😉 is het een vrolijk geheel…en je weet toch dat ik me krom lach als je zijkant verdwenen is…geniet je dag

  5. Ik zal wel helpen krabben met een cola in mijn hand Karel
    & mooie wijsheden staan er ook bij…
    Hihi blz 42 en ga uw boodschappen doen in de supermarkt….

  6. aha dus je deed het expres 😉
    Nee joh soms zie je wat en denk je aan wat anders en dan komt die lach vanzelf…
    Hoe is het met je hutje…staat er nog wat op de oude plek?
    Smakelijk en fijne avond want krijg zo bezoek…mzl

  7. Die hoosbui is nu afgezakt naar het zuiden…de slagregen is mijn ramen aan de buitenkant schoon aan het maken hj
    Scheelt weer een keer wassen haha
    Nu op naar de bank…en wachten op de feestganger…mzl

  8. Dat is precies wat ik ook ga doen maar denk niet dat jij gaat winkelen…wij wel haha
    En over een kwartiertje kan hij thuis zijn…gadsie een slag om de nek gehad en een vogelspin op de hand en marijn ook…en hij heeft een uil vast gehouden bij de roofvogelshow…het was een topdag voor de jarige…
    En jij aan de wandel morgen?
    Bankhangze

  9. foto’s staan op smoelenboek…en ja plaatjes vertalen lukt niet haha
    Nederlands leren misschien 😉
    Geen impulsaankoop en laat je goed informeren en denk dat jij net zoveel van fietsen weet dan de winkelier 😉
    Slaap wel

  10. Ruil je de andere dan in of blijft dat je boodschappenfiets 😉
    zijn er maar 3, wilde niet al de andere kinderen plaatsen…za krijg ik er nog meer…komen ze deze kant op…trusten

Geef een reactie

