natuur genieten

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo ik ben officeel gepensioneerd
had een fijne receptie
nadat ik vrijdag middag ff de spullen had ingeleverd
vele oud collega’s waren er ook
ja was er fijn
en wat ben ik verwend mensen

en nu over tot de orde
van alle dag
genieten
dus
mede van de mooie natuur

  photo unnamed346h2_zpsrdpizd6e.jpg
ff op alleen lezen klikken

in een map bij de naam
muziek
staan ik weet niet hoeveel ppsjes
smaken verschillen
gelukkig
ik ga dan ook gewoon van boven af
hier de maand mei
dagelijks 1 plaatsen
vandaag is dit deze

  photo beautiful body_zpsduyj5znx.png
ff op alleen lezen klikken

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

20 thoughts on “natuur genieten”

  1. Lieber Karel, es freut mich, dass du so eine schöne Abschiedsfeier hattest und jetzt tun und lassen kannst, was du möchtest.
    Tu das auch und genieße dein Rentnerdasein, es gibt noch so viel zu entdecken.

    Die PPS gefallen mir beide und ich wünsche dir einen wundervollen Sonntag.

    Liebe Grüße von Mathilda ❤

  2. dag Karel,
    nog even voor het slapen gaan reageren op de ppsjes die je geplaatst hebt.
    Een pracht voorstelling met natuurfoto’s en ben heel blij een ppsje gezien te hebben van mijn blogvriendinnetje Godelieve van haar altijd geweldig mooi samengestelde muziekvoorstellingen,
    top keuze Karel.
    Heel fijn dat je zo’n mooi afscheidsfeestje hebt gehad, nu mag je doen en laten wat jezelf wilt,
    het is even wennen, maar……..ga een geweldige tijd tegemoet (neem dat maar van iemand aan die hier ervaring mee heeft),
    liefs en een goede nachtrust toegewenst, Greetje

  3. Beide puur natuur maar dan anders haha
    Muziekje is mooi maar ik ga voor de eerste…prachtig getekend.
    Je vermaakt je morgen wel hè…lekker rustig hj
    Trusten

    1. Ik las dat u niet meer hoeft te werken en dat u een leuk afscheidsfeest heeft gehad. Hoop dat u in goede gezondheid nog vele jaren mag genieten.
      Groetjes, Bernardien

  4. Hoi Karel , ff snel berichtje achter laten voor ik ga wandelen . Mooie ppsjes weer en met muziek ook altijd goed ! Wens jouw een fijne dag met al wat je gaat doen , liefs Anja

  5. Einen schönen Sonntag lieber Karel zwei schöne ppse deine Feier war bestimmt schön,ja Rentner ist auch schön wenn man Gesund bleibt, bin auch wieder in Köln mein P.C. an der Ahr ist kaputt komme einfach nicht mehr ins Internet nichts zu machen,jetzt habe ich ihn mit nach Köln gebracht muss mir voll Hilfe hohlen habe alles probiert jetzt schreibe ich mit dem in Köln Grüße dich noch lieb von mir Gislinde

Geef een reactie

