Art zo groot als twee van mijn kiezeltjes :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog

er wordt gezegd dat ik aftel
hoe men daar nu zo bij komt
ik heb geen idee
het gaat vandaag gewoon over het woordje
twee
en ik vind van mezelf dat ik er een passende pps
bij gevonden heb
wie weet ben ik zelf wel een
kei
🙂

  photo de 2 keien_zps6dlwvfum.png
ff op alleen lezen klikken

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

  photo big art 3_zpsuge6zoqk.jpg

 

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “Art zo groot als twee van mijn kiezeltjes :)”

  1. Ja karel die glimlach was verdiend…zeker als je voor mij nieuwe ppsjes brengt…dat wil wat zeggen.
    En ja je blogje is wat vroeg, maar kwam zo beter uit…
    Jij alweer op je werk…haha en klaar met werken ga je thuis aan de slag…
    Zag ergens veel groen op het balkon…maar dat waren bierflesjes haha…
    Groetjes en fijne werkdag…hier is het fris maar de zon schijnt en het is droog…dus een echte feestdag…mzl

  2. Hoi Karel , was er even dagje niet , had wat belangrijkers te doen , moet kunnen ! Kan ik nu gelijk van 2 dagen powerpoints genieten en wat zijn ze weer mooi ! Fijne dag , liefs Anja

Geef een reactie

