natuur en mooi oud metaal

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

vandaag en morgen
ben ik vrij
en zoals ik gister al zei
ben ik het liefst in de vrije natuur
rara waar ben ik dus vandaag
juist
in de natuur
eens kijken of de velden die ik vorige week zag
nu wel mooi gekleurd zijn

  photo rondje Eemmeer 15 april31_zpsrxiesppw.jpg

 

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

oud metaal
krijgt nieuw leven

  photo Afbeelding1_zpsnkjsd6f5.jpg

 

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “natuur en mooi oud metaal”

  1. Nou ja wil ik op tijd gaan slapen kom jij weer met een nieuw blogje 😉
    De 1e idd gewoon prachtig…en de 2e nieuw voor mij…
    Dat je van zo een oude roestbak nog zoveel moois kan maken…knap hoor.
    Fijne dag morgen en trusten

  2. Einen schönen guten Morgen lieber Karel das erste Bild ist wunderschön die Bilder darin,das zweite ist auch sehr gut,ja lieber Karel das liebe Geld ich kenne das auch.Wünsche dir viel spass beim Wandern lieber Gruß von mir. Gislinde

  3. En die tijd was er nu dus…en gelijk de platen lenen…zie je wel dacht wel dat je die leuk zou vinden…
    Maar hoe je die leent vraag ik me wel af hj
    Ook de kleine lettertjes goed gelezen…haha
    Fijne avond

  4. Dat is dus niet ZO…das morgen pas…pffttt
    En dan ben je nog de hele dag weg …en ik dacht dat je met de fiets ging morgen
    Dus wandeling van morgen?
    Hoe dan ook…slaap lekker

Geef een reactie

