geniet de dag

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

gister dus niet wezen fietsen
maakte wel een wandelingetje in de middag
KLIK HIER

ik zal dit vroeg plaatsen
want ik ben om 23:00 al slapen
omdat ik om 06:00 op sta

vandaag ben ik vele vliegen in 1 x een klap
geven
wil wel weer naar de kust
te wandelen een deel van het
Nederlands Kustpad
ik was gebleven in Groet
dus nu verder via
Groet –
Callantsoog

hopelijk zie ik dan ook nog die mooie
bollenvelden
en natuurlijk ook nieuw voor mij de
Hondsbossche Zeewering
wordt vast een pracht dag

  photo 24549_fullimage_Petten-bloembollen_560x350_zpslwku4te3.jpg
ff op alleen lezen klikken


Petten

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

ik blijf ff bij de bloemen
en dan wel in de
kunst

 

  photo art floral_zpstluu23ud.jpg
ff op alleen lezen klikken
 

 

geniet de dag

liefs


Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

13 thoughts on “geniet de dag”

  1. Hoi Karel
    Wij genieten vandaag gewoon nog even van het mooie weertje en hoop dan ook dat we buiten zitten op de verjaardag..en jij gaat kijken of je mooie tulpenvelden ziet…komen er toch nog echte blommen deze kant op haha…
    groetjes en fijne dag

  2. Einen schönen Freitag lieber Karel wunderschöne Kunst uns schöne bunte Felder guter pps.War heute beim Arzt muss noch mal ins Krankenhaus aber esst zur Genrgeogarfie sieht nicht gut aus aber da muss ich durch Grüße lieb und schönes Wochenende Gislinde

  3. aha je was klimmen in de duinen…zal je wel een zandbak kunnen vullen thuis hj
    Nu de verjaardag weer gehad en nu een rustig weekend voor de boeg…heerlijk haha
    Ja jij je laatste weekend werken of je moet gaan oberen erna…
    Ja op een hand te tellen wat je nu nog moet…en je hebt het al zo druk met zoveel haha
    Mzl

  4. Jij en achter de geraniums gaan zitten…daar heb je de rust niet voor hj
    Maar is wel een leuke bezigheid…iedere dag water geven en dorre blaadjes plukken en opruimen hihi…je kan ze ook nog gaan kweken en verkopen…gelijk aanspraak op de markt…
    Nu volgende feestje is alweer op komst hoor de 28…gaat gewoon door allemaal.
    Slaap wel

Geef een reactie

