de nieuwe tijd & eetbare kunst

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo is het vandaag de dag
overal om ons heen te zien
ook ik heb zo een smartfone
maar gebruik het met beleid
als ook m’n pctje
ben gelukkig nog het liefst
in de vrije natuur

en U
?

  photo de nieuwe tijd_zpsrtsy7zb7.jpg

 

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

ik wens U veel plezier in de keuken
maar pas op met dat mes
🙂

  photo Afbeelding1_zpsiralplqj.jpg

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

18 thoughts on “de nieuwe tijd & eetbare kunst”

  1. Ja Karel je ziet die dingen tegenwoordig te pas en te onpas. Soms heb ik zin om ze dat ding te laten opvreten zo onbeschoft als ze dat kreng af en toe gebruiken. Maar goed ben nu ook aan het typen op zo’n kreng hihihi. Fijne dag

  2. Ha die Karel , ik wandel ook liever in de natuur dan met zo’n stomme gsm bezig te zijn . Heb sowieso een hekel aan bellen , spreek mensen liever persoonlijk . Wel grappige pps hierover :D. Art pps heel mooi , kunnen toch prachtige dingen maken , zonde om op te eten . Wens jouw een hele fijne woensdag , jammer genoeg hier geen lekker zonnetje of moet nog komen , liefs Anja

  3. Bellen is ook nie voor mij Karel,die mooie kunst met de groenten daarentegen ziet er
    lekker & smakelijk uit ook al ga ik dat nie proberen, is nogal tijdrovend zo te zien…
    Toedenoasteké…

  4. Danke Karel endlich hast du es dann geschafft das Rentenleben kann sehr schön sein und wenn man Gesund bleibt noch schöner Gesundheit wünsche ich dir immer lieber Gruß Gislinde

  5. Ha karel
    Wat kan ik een onzin verkopen hè…
    Kijk ik sliep vroeger dan dat jij je blogje plaatste…maar ze zijn weer de moeite waard.
    Ha jij hebt genoeg aan jezelf om op te passen…nu het is een aanrader hoor blijf je jong van.
    Groetjes en geniet je werkdag hj

  6. ik heb niet eens een smartphone dus als ik geen pc ter beschikking heb is er ook geen internet voor mij.
    Vandaag had ik vrij maar heb me niet verveeld. Zo is het avond voor je het goed en wel beseft.
    Groetjes.

  7. Hey je staat weer in de reacties…zoeken voorbij 😉
    En die onzin was een antwoord op…ja de blogjes volgen elkaar nu snel op…en straks ga ik het net als jij doen…op blogger en ook op wp hihi
    Want dit is zoeken steeds
    Dus we gaan er wat regelmaat inbrengen…
    Ja een vetpot zal het niet zijn maar wel heel veel vrije tijd….
    Slaap wel

  8. Nee ik bedoel dat je weer in het rijtje staat…en brilletje heb ikzelf ook wel 😉
    Dat ging over het al slapen en wakker zijn volgens mij…maar zeker weet ik dat niet meer hj
    Ga afsluiten…morgen een lange dag te gaan…trusten

Geef een reactie

