wandelen en vliegen door en over mooie plekjes

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo U weer was ik zondag weg te wandelen
wil ik U toch de kans geven mee te wandelen
via een fotoalbum
fijne wandeling


 photo wandeling 19 april00_zps8xmni86u.jpg

 

donderdag wil ik maar weer de polder in met de
fiets
kijken of ik mooie tulpen velden tref
maar zo mooi ze in dit filmpje in beeld
worden gebracht zal mij niet lukken

 

 Tulp komt open photo DSC_3835.jpg

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

12 thoughts on “wandelen en vliegen door en over mooie plekjes”

  1. Tja klikken hoeft niet meer 😉 das het handige van 2 dezelfde blogjes 😉
    En wow daar zijn drones dan weer goed in…prachtig om te zien die tulpenvelden…
    Slaap wel

  2. Hallo Karel der Frühling entfaltet sich in seinem schönsten Kleid es grünt und blüht überall so schön da kommt große Freude auf einen schönen Tag ohne Stress wünsche ich dir in Freundschaft Klaus

  3. Ha karel
    Je hoeft niet zo hard te roepen hoor ben al lang wakker grijnzzzzz
    Dus jij hebt in de planning om tulpenvelden te gaan bekijken…je weet het hè…voor ieder een bosje!
    Zien ze toch niet er staan er genoeg…maar wat is het mooi en wat zal het druk zijn in de keukenhof.
    Maar als je dit zo ziet hoef je daar de drukte niet op te zoeken.
    Groetjes en geniet je pauzes haha
    Mzl

  4. dag Karel,
    heb weer hele mooie foto’s van je gezien, toch vind ik de laatste het mooist haha….
    Prachtig filmpje met mooie tulpenvelden,
    wens je nog een fijne “lente” avond met heel veel groetjes, Greetje

  5. Zei ik dat dan… hj
    Wij donderdag oppassen…mooie tijdsbesteding ook voor jou…
    Klasje mee de hei op en ravotten maar.
    Nu aardig dat je me de blommekes wel gunt…vandaag de vazen gevuld.
    Met een groot soort wit/groen roos en gele gerbera’s
    2 kleine vaasjes met een rood roosje dus ziet er weer gezellig uit binnen…nu buiten nog.
    Ga zo afsluiten…de zon heeft me moe gemaakt…of zou het winkelen de boosdoener zijn geweest ?
    Slaap lekker strakkies

Geef een reactie

