rustdag

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo ik maak er vandaag een rustdag van
wat HH
een boodschapje
wat bij lezen hier en daar
en anders niet

trof gister een enkele tulp
dat ik rij dat rondje volgende week wel weer
een keer
hopelijk met minder wind
werd een 35 km longen training
op de terug weg
is ook goed hoor
maar is geen plezier ritje meer
hihi


 photo imagesHT1UQHPD_zpsvjpmz7tg.jpg

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

misschien ga ik wel rustig wat
borduren

  photo chinees-borduurwerk-6205717_zpszcgnt42l.jpg
ff op alleen lezen klikken

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “rustdag”

  1. Ha dit doet me denken aan de tijd dat ik borduurwerkjes maakte…ook met die opvulmethode…
    Tegenwoordig borduur ik met het toetsenbord hj
    Vooruitgang haha
    Hoorde jij een rammelaar…Guus slaap al lang hoor grijnzzzz
    Trusten en geniet je rustdag…kan ook heel fijn zijn.

  2. Lekker toch zo’n rust dagje. Geniet nog maar lekker van het weer want voor morgen voorspellen ze een stuk kouder. Fijne dag Karel

  3. Goeie morgen Karel geniet maat lekker van je rustige dag
    Hier van veel rusten komt er niets van in huis,
    vlug even wat bezoekjes doen en we vliegen er
    weer in pffffff
    Groetjes Nikki

  4. Ha karel
    Jij bezig met je rustdag en druk met de boodschapjes hihi
    Nee kussens heb ik nooit gemaakt maar wel wandkleden en schilderijen.
    Waar ik ooit die tijd allemaal vandaan haalde om creatief te zijn haha
    Bakkie smaakt goed maar buiten net wat te koud vandaag…
    Geniet je rust op deze dag …mzl

  5. Ha dat deed ik juist op die banghangbank…nee nog geen plakstoel dat klopt beter.
    Nee niet koud maar net te koud om buiten te zitten…buiten strijken zou een optie kunnen zijn haha
    Mzl

  6. Mooi dat borduurwerk, heb ik vroeger ook veel gedaan, van schilderijtjes tot tafellakens, een heel werk dat opvullen telkens.
    Geniet van je vrije zonnige dag, jammer dat er een koud windje bij staat.
    Liefs Greetje

Geef een reactie

