voor een lief nichtje

mogge lieve bezoekers van mijn blog


maandag
dag 1
van een week vrij
hohoho

en ook is het de dag dat mijn nichtje
Kobie
verjaren mag
maar welke leeftijd heeft zij nu bereikt
ik laat U kennis maken
met 1 van haar favoriete artiesten
ja had niet echt meer een passende pps
en vond dit dus ook een leuk idee

zegt U nu zelf maar

16 nee niet echt


 photo 16_zpsgjl6gszi.png

altijd mensen om haar heen
ja echt wel

  photo 32_zpsojhe2x5v.png

vrijgezel
nou niet lang meer

  photo 48_zpsg7arkhdr.png

 Kobie van harte met je verjaardag
feessie heb je al gehad
ik zou zeggen pak wat tijd voor jezelf vandaag
en ga fijn een rondje om

fijne dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

17 thoughts on “voor een lief nichtje”

  1. Einen schönen Montag lieber Karel schön das du wieder freu hast hoffentlich ist das Wetter gut Danke für so schöne Musik ich wünsche dir dann eine sonnige schöne Woche lieber Gruß Gislinde

  2. Ha karel
    Gefeliciteerd met je grote/kleine nicht(je)
    Niemand hier die haar kent maar mag jij de felicitaties doorgeven…
    Oja wel iemand ikke dus haha…al zag ik haar ook nog nooit in het echt.
    Wanneer ging je weer die kant op…dat was toch ook in april?
    Krijg ik vast nog wel te horen…
    Jij was eens in andere volgorde op de blogjes hihi…eerst FFF 😉
    en zelfs in de avond op stekkie haha je mag alweer grijnzzzz
    Groetjes en geniet je vrije dagen…mzl

  3. Kijk dat schort er dan aan geen regelmaat haha
    Nu die zal je in je korte vakantie ook niet opbouwen…
    O ik dacht de 23e van deze maand ook maar niet dus…of er moet een pc het op de heupen krijgen en niet werken haha…alhoewel je kan ook naar de overkapping gaan kijken…lijkt me echt fijn.
    Je kan zoveel langer buiten zitten.
    Groetjes en niet vergissen in nagels scheren en haren kappen 😉
    Mzl

  4. Ook van mij van harte proficiat Kobie, hopelijk mag ik dat nichtje van 16 mee naar het feestje nemen Karel, anders zit dat jong veulen ook maar alleen hé (hmm)…
    Nota:
    Kan jij effe komen helpen drinken aub, ik krijg m’n pint niet uit….
    Zo te lezen ben jij jabbedabedoe een week met verlof, kom maar helpen schilderen hier aub
    &
    zuinig wezen met de verf hé(hmm)

  5. Ha waar las ik dit nog meer grijnzzzz
    Ja fon zal ook wel bezig zijn met de opruiming want eerst de vloer en nu overkapping…geeft ook weer extra karweitjes…en ja froggy…ik vraagme soms af of het niet aan haarzelf ligt 😉
    Ieder heeft een eigen manier van pcgebruik…
    De een wat meer dan de ander…ik blijf toch wel trouw net als jij op me stekkie haha
    Groetjes

  6. Je bent goed met ctrl 😉
    Ja net trouwe viervoeters…met 2 benen grijnzzzz
    Ja het is dan ook mijn grote hobby dus zal ook wel zo blijven zo lang het kan…
    En je moet ergens de dag mee vullen toch?
    Fijne avond

  7. aha dus ook morgen mee genomen in de planning…dat haalde ik uit de reactie op blogger er niet uit haha…dacht al kleding klaarleggen en thuis blijven?
    Nu ik zal op de fiets naar mijn afspraakje hj
    Bankhangze

Geef een reactie

