ik ben aan den wandel

mogge lieve bezoekers van mijn blog


ik zal zo naar bed
want morgen vroeg op

 tijd voor weer eens een fijne wandeling
als het goed is loopt collega Gerard ook weer eens mee
we lopen dan een etappe van het Utrechtpad


Scherpenzeel – Amersfoort

op deze mooie wijze kom ik door heel het land
stukje voor stukje loop ik alle
LAW en Streekpaden
en wat is het een mooi land

  photo postzegels_zpsirsegg8f.jpg

de volgende laat wat ik maar noem
kunst van de straat zien
iets wat we vandaag niet zien
lopen meest door de natuur
maar wie weet
zal er eens op letten

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

  photo urban-art-best-of-2011-14-728_zpsntnqufxl.jpg

 

geniet de dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “ik ben aan den wandel”

  1. Maak me er makkelijk vanaf nu…
    Een prachtige die urbanart…zitten weer nieuwe platen tussen…wat een fantasie hj
    En ja ons landje is mooi en zag vele steden waar ik al gewandeld heb,..alleen op texel was ik nog nooit…
    Nu jij aan de wandel morgen met je puppy hihi
    Neem maar oordopjes mee dan grijnzzzz
    Geintje hoor wens je een fijne wandeling samen…trusten

  2. goede morgen Karel. Vandaag zal het goed wandelen zijn met dat weer.
    Geniet er maar van met volle teugen en maak maar foto’s zodat we een zicht hebben op de omgeving waar je langs kwam.
    Groetjes en fijne dag.

  3. Mooie ppsjes weer Karel, die van Nederland vond ik wel erg leuk om te zien, wat een mooie plaatjes.
    Geniet van je wandeling en ben al benieuwd naar je foto’s,
    fijne dag met lieve groetjes, Greetje

  4. Veel plezier gewenst met je wandeling Karel
    Op het pad der vriendschap bloeien de mooiste bloemen.
    Ze heten verdraagzaamheid, eerlijkheid,
    hulpvaardigheid en vertrouwen.
    Nikki

Geef een reactie

