tijd , wat is tijd , al ik wil is 1 lach

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo luitjes bij middernacht thuis
vele mails en berichten
heb alle bekeken beantwoordt zo nodig
ja dat wordt nog wel eens vergeten
ik werk zeg maar een 8 uren
doe daar bij een van deur tot deur een
3 uren soms 4 reistijd
ik heb een hekel aan te laat
7 uren slaap erbij = 19
2 uren HH
1 boodschappen
rest 2 uur vrije tijd
en dan lees je nog zo van
waar zit jij dan
🙂
ik vind het tijd voor een lach
of een ieder daar gelachen heeft
durf ik te betwijfelen
en we zijn nog maar april
en dit speelt zich af in mei
dus wie weet zijn wij dan ook niet blij
🙂

maar voor een vrolijker noot
zie eens
de art of nature

  photo kermis in de hel_zpsvbpgal8w.jpg

ik wil eens een serie ppsjes tonen
welke in de map
Art & Kunst
staan

  photo Afbeelding1_zpsakfufhm7.jpg

 

geniet de dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “tijd , wat is tijd , al ik wil is 1 lach”

  1. Nu die lach heb je binnen whahaha
    Een geheel nieuwe voor mij…wat zeg ik beide…
    Goed plan die art…zit je mij niet in de weg grijnzzzz
    En je ziet het ik kom ze wel kijken 😉
    Slaap wel

  2. Goeie morgen Karel dit moet zeker niet plezant zijn om op deze dagen te moeten werken
    Maar gelukkig ben je bijna in Pensioen he
    De ontmoeting met een goed mens blijft altijd
    een mooie herinnering in ons leven.
    Nikki

  3. dag Karel,
    Goh…wat leuk om nog eens een pps te zien van Clara, is reeds enkele jaren overleden.
    Die art voorstellingen bevallen me heel goed, echt mooi.
    Wens je een aangename werkdag toe, hoop dat de zon zich vandaag nog laat zien,
    het is hier grijs en bewolkt, liefs Greetje

  4. Hallo Karel einen schönen sonnigen Ostermontag wünsche ich dir ja an solchen Tagen zu arbeiten das macht keinen Spaß aber es werden schönere Tagen kommen in dem Sinne bleib froh und heiter das wünsche ich dir Klaus sind zur zeit an der Ahr

  5. Ik, mijn man en de twee oudsten werken ook deze dagen. Alleen de jongste is lekker vrij. Maar desalniettemin wens ik je fijne dagen en werk ze Karel.

  6. Tijd: Ik werk zelfs in mijn dromen 24 op 24h Karel…
    Maar dat is steeds “Kermis in de hel” als ik wakker schiet…
    Die onnozele chauffeurs gisteren tijdens de Ronde zouden ze een rode kaart moeten geven verdomme,onverantwoord was dat hé….

Geef een reactie

