stormachtig weer en ik dacht ook weer een mooie pps :)

mogge lieve bezoekers van mijn blog


lekker weertje hé
nu niet om in te werken hoor
zeker niet op zo’n vlakte als Schiphol
maar goed dat er geen schepen zijn
die hadden net als vroeger
naar de haaien gegaan
ook dit zal ik niet gaan missen
het er uit moeten gaan bij weer en wind
en nat en koud worden op het werk
🙂

dit blog was bedoeld voor de dinsdag
ik kon op de reacties bij blospot
niet reageren
en loop dus achter bij hen die daar reageerden
zo ik dacht – wacht
ik wacht een dag
de pps over de paarden
en spreuken
vertellen veel
zo niet alles

 paarden photo 149856439_5_BF6T.jpg

geniet de dag
 

liefs


Karel

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

15 thoughts on “stormachtig weer en ik dacht ook weer een mooie pps :)”

  1. Dus jij bent een paard zonder teugels hihi
    Een prachtpps en was al bang want ik heb er ook eentje in concept staan…maar nee dat is toch een andere…gelukkig 😉
    Zie allemaal reacties zal eens gaan lezen…slaap lekker

  2. pfftt krijg me toch jeuk hj
    Nu die dieren hebben een cryptische omschrijving, dus dacht dat past wel bij het blogje…
    En als je het helemaal gelezen hebt kwam je bij nog een filmpje uit…was die wel goed dan ???
    Trusten

  3. Ha die Karel. Zeker geen pretje om te werken op Schiphol met dit weer. Schepen gaan naar de haaien maar vliegtuigen ook. Wat een drama’s de laatste tijd. Ik hoop dat ze je niet al teveel pesten vandaag.op 1 April. Groetjes Anna

  4. Zeer mooie PPS lieve Karel, ik hou van paarden.
    De storm blies een boom met ons, viel hij op een naburig pand.
    Nu wr hopen dat we zijn verzekerd tegen storm.
    Gelukkig is er niemand gewond. En nu begin ik in de paasvakantie.
    Ik wens u een vrolijk Pasen en mooi weer.

    Groeten uit Mathilda ❤

  5. Ha jij mag geen madammen met unne bontjas…ja zou een goeie mop zijn die er wel dragen en het loopt zo af…en een kussen onder de jurk heeft nog niemand bij jou uitgehaald?
    Hoe dan ook pas op vandaag…1 april kikker in je bil 😉
    Mzl

  6. In weer & wind brengt een paard je naar de juiste bestemming toe, ook al heeft die 4 benen altijd opletten geblazen voor valpartijen hé Karel….

  7. Hier was het zonnig weer maar wel met veel wind en tegen de avond een buitje.
    Zo was het toch nog een leuke dag.
    Hopelijk geen vliegtuig weggevlogen door de wind daar bij jou op Schiphol.
    Geniet van deze avond en tot morgen0

Geef een reactie

