rust en stilte hier

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

ik hoop U allen had een fijne zaterdag
met een verjaardag of oppas
of na de boodschappen gewoon
niets
nu dat laatste was hier het geval
ik zou mijn slaapkamer op de kop zetten
alles er uit en stoffen zuigen
en soppen
is verschoven naar een andere dag
en ook vandaag bestaat mijn HuisHaten
uit wat nodig is
en verders wat gein

ik had vorige week een pps over de
ideale huisvrouw
nu vandaag de ideale ( huis) man
hihi
 

 photo Ikke met schort 2_zpssfcrh4yy.jpg
 

geniet de dag

liefs


Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “rust en stilte hier”

  1. I want To break Free !! Leuke pps Karel en weer heb je het voor elkaar gekregen …… die glimlach. Geniet van je zondag hier ook lekker niksen, het huisje wacht maar

  2. Goeie morgen Karel als je klaar bent is hier ook nog iets te doen hihihi
    Het was weer heel fijn om hier te zijn
    en bij het verlaten van je mooie blog
    wens ik je een prachtige dag toe
    Dikke knuffel

  3. Goh….. als ik toch zo’n man had, dan had ik toch een luilekker leventje….
    Is toch maar de vraag of ik dat wel zou willen.
    Ondanks het slechte weer toch een fijne zondag voor jou Karel, groetjes Greetje

  4. Glückwunsch, lieber Karel, was dir so alles gelingt, ich halte mich da etwas zurück, hab wohl nicht das nötige Material dafür und die Motivation fehlt leider auch ab und an, schön, sich bei dir daran erfreuen zu können, einen schönen Sonntag, KLaus

  5. Nu dat valt best tegen hoor…wil niet alles zien.
    Zappend van het een naar het ander wordt ik helemaal gestoord van…dus heb dat zapapparaat weer doorgegeven. En die weet er wel weg mee haha
    Trusten

Geef een reactie

