veel plezier op een koude dag , houd je warm , toch ?

mogge lieve bezoekers van mijn blog

 

zo luitjes

het is zaterdag
en wel de
28ste maart
en daar op de kalender staat
Fonnie is jarig
en als ik het juist heb is dit de
60ste keer
ja zoiets gebeurd ieder jaar
en is ook helemaal niet raar
of naar

alleen ik heb geen kadotje voor haar
en ik zocht diep in de archieven
om een passende pps
helaas pindakaas
maar ik las iets over een potje slaap geven
nu dat zal niet lukken
wie weet werkt een filmpje
of 2

  photo Slapen-300x196_zpsyrgkhlmh.jpg

 

  photo alle-kleine-kippetjes-slapen_zpshochvov4.jpg



en vind U het niet knap dat ik het
ondanks de stroom storing hier hebt
onthouden
nee
nu ik wel

:)
Fonnie
geniet de dag
en U ook hoor
🙂
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “veel plezier op een koude dag , houd je warm , toch ?”

  1. Heb je niet een mooie foto die je zelf hebt gefotografeerd?
    Daruf vervolgens een leuke tekst, of net onder, en dan past al.

    Vandaag ook bij ons een 60ste verjaardag wordt gevierd, maar ik ga niet, heb geen zin:-)

    Al het beste wensen Mathilda ❤

  2. Goeie morgen Karel dit heb je weer mooi gedaan zenne,
    en een dikke Proficiat aan Fonnie

    Tussen vriendschap en een roos
    is een heel groot onderscheid,
    rozen bloeien slechts een poosje
    maar vriendschap duurt een eeuwigheid!
    Nikki

  3. Mogge Karel, leuk gedaan. Gefeliciteerd met Fonnie, zelfde dag als mijn moeder (zou 92 zijn geworden)
    Geniet van de dag

  4. Einen schönen guten Morgen lieber Karel wieder sehr schön gemacht sehr schönes Bild,von mir auch meine Glückwünsche hab noch einen schönen Tag und ein gutes Wochenende lieber Gruß von mir Gislinde

  5. Ik las idd dat een groot deel van NL zonder stroom zat. Dan zal het er in de huizen wel gezellig aan toe gegaan zijn veronderstel ik. 🙂
    Nu een PC met rooksignalen ?
    Fijne zaterdag Karel, geniet er maar van.

  6. Ha begin ik bij de stroom eraf en nog wel vrijwillig…kijk ik loop achter 😉
    Maar dat is ook vrijwillig…zoveel te doen hier op het kastje dat ik nu pas ga antwoorden…
    Geniet je vrije dag en we nemen er een op Fon…gefeliciteerd met je nicht(je)

Geef een reactie

