houd moed doe ik ook

mogge lieve bezoekers van mijn blog

zo luitjes
half een in de nacht thuis
ff zitten en de mails en berichten
lezen en beantwoorden
na een toch ook weer rommelig
en vooral nat en koud verlopen avond

het lijkt er buiten nog niet echt op

maar toch is het zo

wat is dat Karel

nu kijk eens wat er onder het mooie plaatje zit

🙂

  photo ane9j4ol6iy7x_zps6b5iwqlc.gif

ff op alleen lezen klikken

geniet de dag

 

liefs

Karel

 
 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

11 thoughts on “houd moed doe ik ook”

  1. Goeie morgen Karel net zitten genieten van je prachtige ppsjes
    knap gedaan
    Twee handen
    2 handen tonen vriendschap
    een band gesmeed voor het leven,
    Alles samen delen, een hart om aan vrienden te geven.
    2 handen toveren geluk in zachte woorden geschreven.
    Bewaard in een speciale doos, met een koord verweven.
    2 handen blijven samen, ook na het afscheid van elkaar.
    Diep in onze harten denken wij steeds aan elkaar.
    Hieraan zal ik blijven denken ik wil nooit ruzie met haar,
    ze is gewoon de beste van de wereld!
    Groetjes

  2. Mogge karel..hihi voel me net een klein meiske nu hj
    Verkeerde dag voor die reactie want ik uisterde deze keer wel haha
    Mooie pps met prachtige platen en muziek…geniet je werkdag maar meer nog met het vooruitzicht van je weekend…mzl

  3. Wünsche dir einen wunderschönen Tag schöner pps mit schöner Musik und Bildern das erfreut das Herz hast du wieder schön gemacht.Grüße dich noch lieb von mir Gislinde

Geef een reactie

