fijne maandag

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zand zand zand
ja dat vind je aan het strand
en ook ik zal daar wel weer eens lopen
maar mijn vrije maandag ben ik elders
en wel


hier

 

  photo 48305082_5_8DB9-1.jpg

 

  photo wandeling op 5 augustus 94_zpsefnc5ptj.jpg

ik zal dus weinig aan de pc zijn
maar mijn best doen
bij U langs te komen
hoor al is het soms moeilijk voor hen die weinig geduld hebben
mak an en al komt goed

geniet de dag
 

liefs


Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

19 thoughts on “fijne maandag”

  1. Vergeet je emmertje en schepje niet 😉
    Die onderste heb ik ook in een blogje (jou niet maar de pps) en laat het mooi staan haha
    Fijne wandeling morgen en voor nu slaap lekker

  2. Niet alles zo letterlijk nemen…ik weet toch dat je er meer bent dan vele anderen…
    En ja ik lees altijd goed haha…helft hier en andere helft op blogger haha
    Slaap lekker

  3. Lap daar gaat mijn maatje weer en ik mocht weer niet mee snik snik
    Wens je veel plezier Karel en geniet maar lekker aan het strand
    Met een warme groet en een lieve lach
    wens ik je van harte een prachtige dag
    geniet in alles wat je doet
    Nikki

  4. Wünsche dir lieber Karel einen schönen Montag,ich wünsche dir auch viel spass beim Wandern hier in Köln ist es noch Kalt.Wünsche dir eine gute neue Woche liebe Grüße Gislinde

  5. Ha karel
    Het zit je nog niet lekker ondanks de punt uit hihi
    Ga jij maar aan de wandel en geniet het begin van de week met een fikse wandeling ik ga wel HH grijnzzzz
    Ja tussendoor genieten hoor….doe jij dat nu ook maar…
    Groetjes en fijne wandeling
    mzl

  6. Ha die Karel,
    Je hebt er een goede dag voor uit gekozen om op het strand te wandelen
    Morgen weer regen zeggen ze
    Geniet nog van deze mooie dag, fris maar wel heerlijk zonnig.
    Lieve groet Marianne

Geef een reactie

