voeten

mogge lieve bezoekers van mijn blog


zo beste luitjes
U kan gaan genieten van een fijn weekend
dat hoop ik dan toch maar
ja ik ben aan het werk
en hoop alleen maar dat de vorst
die is voorspelt
niet uitmond in de-icen van vliegtuigen
bbbrrr
 

ik zag de volgende pps in de mail
keek gelijk naar een plaatje
hier aan de muur
nu als wandelaar kan ik U zeggen
verzorg ze maar goed
en dames gooi die hoge hakken weg
AUB

  photo voeten_zpsapkchmou.jpg
ff op alleen lezen klikken

 

geniet het weekend
 

liefs


Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

21 thoughts on “voeten”

  1. Jaren gelopen op die ondingen (werkte ik in een schoenwinkel) …nu nooit hoger dan een blokhakje…door de jaren wordt men wijs 😉 En liefst plat haha…maar er zitten er bij waar ik wel last van heb en verzorg ze toch goed pffttt…slaap wel

  2. Schoenen zijn een kwelling vind ik, loop het liefst op blote voeten. Maar je zult mij nooit met hakken zien lopen. Werk ze Karel, ikke uitrusten van de dag van gisteren 300 kindjes en 50 volwassenen op de sterrenwacht om naar de eclips te komen kijken

  3. De lente komt tot leven
    de wereld krijgt meer kleur
    de bloemen bloeien uit hun winterse schelp
    de bomen groeien
    de zee maakt enorme golven
    de gouden zonnestralen verwarmen
    de vleugels van een lijster
    en de liefde laat de mensen zweven
    de lente komt tot leven
    en de dieren worden wakker
    met een fris fleurig windje
    Groetjes Nikki

  4. Hoop dat je niet moet de-icen Karel want ze geven heel negatieve temperaturen voor avond en nacht.Ik loop ook het liesft op blote voeten.Heb vroeger wel altijd naaldhakken gedragen maar eens men 70 wordt moet men zijn verstand gebruiken,zou niet graag de straatstenen gaan kussen nu.

  5. Hallo lieber Karel, dann arbeite nicht zu viel, aber heute ist das Wetter auch nicht schön. Regen und kalt.
    Hatte dich jetzt nicht im WP Reader, also habe ich dich noch einmal abonniert.

    LG Mathilda ❤

  6. Hoi karel
    Ha een stilettorun…bedoel je. Was hier in de buurt vorige week nog…ben maar niet gaan kijken hj
    Maar de hakken moeten minstens 7 cm zijn mag je meedoen. Nu als ik in de stad op een terrsje zit dan vind ik het prachtig om naar schoeisel te kijken 9 van de 10 loopt ongemakkelijk haha
    Groetjes en boemel ze

  7. Nu je de foto hebt gezien van wat er langs kan lopen ook niet te porren…en ja of je dan naar het schoeisel of wat er in staat kijkt valt niemand op whahaha…
    Dus je bent inmiddels gearriveerd 😉
    Trusten dan maar hj

  8. Goeie morgen Karel wat is dit mooi om te lezen
    ja ik heb het ook gehoord dat we deze week nog wat vorst gaan krijgen ami die lente
    Er groeien op de wereld, miljoenen rode rozen,
    maar ook al gaf ik elke roos aan jou,
    zijn er dat te weinig om te zeggen hoeveel ik van je hou…
    Liefs Nikki

  9. Nee natuurlijk niet…er zijn 2 blogjes pffttt en dan mag ik het doen met de mazzel
    Maar je tijd zal wel op zijn…als je nu onder de andere had gekrabbeld was je klaar geweest hj
    De Mazzel

Geef een reactie

