dat viel koud tegen

mogge lieve bezoekers van mijn blog


viel dat gister dus ff tegen
al had ik gelukkig geen regen
10:40 uur reed ik weg van huis
en wat was ik blij met de handschoentjes
maar ik denk dat we allemaal dachten de zon
wint het wel
nu niet dus , ik fietste bijna een 60 KM
in de mist en nevel
bij een ijzige wind mee maar ook tegen
bbbrrr
toch tevreden hoor
geen spier of pijn aan de billen
wel een lang tukkie op de bank
ik wil echt lente
U ook ?

klikt U maar op die vreemde vogel
hier onder
daar at ik ff een liga koek
en oh wat was het fris
maar ook mooi daar in de Eemland polder hoor




Eemnesservaartsteeg

  photo rondje Eemmeer 18 mrt 15_zpshfjfiw1h.jpg
ff op alleen lezen klikken

geniet de dag
 

liefs
Karel

 

 

Auteur: fietszwerver

what about me ?

16 thoughts on “dat viel koud tegen”

  1. Ohh, nach so vielen Kilometern würde mir aber mein Popo weh tun 😀
    Wir hatten heute soviel Sonne und herrlich warm war es, habe einen Tag heute den Frühling genossen.
    Die PPS ist wunderschön.

    Alles Liebe von Mathilda ❤

  2. Ja inderdaad ijzig koud, ook hier ondanks dat wij wel wat zon hadden bleven de gevoelstemperaturen ver onder 5 graden steken. Geniet je dag Karel

  3. Goeie morgen lieve vriend Karel ja het was echt koud gisteren
    en het zal vandaag niet beter zijn hier wat aan het regen
    Rust en kalmte is zeker een must
    werken is tegenwoordig geen kunst
    de drukte die dat wel meebrengt
    dat moet zeker worden afgeleerd
    uw leven is belangrijker dan de rest
    Nikki

  4. Hoi Karel , zo zie je maar hoe temperatuur verschilt . Je had gewoon naar het zuiden moeten fietsen , hier was het heerlijk lenteweer 🙂 . Vandaag wel heel erg bewolkt en hangt wat mist .
    Wens je weer een fijne dag toe ! Liefs , Anja

  5. Die rare vogel zal ook wel koud gehad hebben zoals alle vogeltjes op die pps na 60 km vliegen in mist & nevel…
    Nog een geluk dat je mijn kraaienpoten gemist bent tijdens ’t fietsen…(soort nagels)
    Brrrrrrrrrrrrrrrrrr karel…..

Geef een reactie

